R. Molnes

Bilskilt med egen logo/tekst

Hei!

Har snust litt rundt på forumet her og sett flere som legger ut S&S'er der ferdigbildene er biler med custom skiltplater med tekst eller egen logo på. Dette er noe jeg er litt på jakt etter! Er det noen her inne som kunne fikset en svart PVC plate med avrunda hjørner ala vanlige bilskilt, med logo trykket i hvitt?

Sjekket litt rundt på nett. Noen viste til "Germanplates" der du kan kjøpe bilskilt med egen tekst på. Det er ikke helt hva jeg leter etter, så håper noen her inne kan peke meg i riktig retning :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er åpbet for gruppekjøp på showplater, ligger under informasjon her på forumet

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for tilbakemelding, WernerH! Men jeg skal ha egen logo på, ikke DCN :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for tilbakemelding, WernerH! Men jeg skal ha egen logo på, ikke DCN :)

Søker du litt på f.eks Google, så finner du steder som bla. Skiltfabrikken som kan lage skilt for deg.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Søker du litt på f.eks Google, så finner du steder som bla. Skiltfabrikken som kan lage skilt for deg.

Takk for tilbakemelding!

Om noen har kjøpt slike skilter fra leverandører, så er jeg veldig interessert i de erfaringene dere sitter med ang de.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror jeg leste at Haakon o her på forumet har laget noen sånne. Du kan jo sende han ein melding og spørre?:)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Showplates.se er ok har jeg hørt

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

De lager ikke med logo på, så vidt jeg vet. Tror han er ute etter noe slik som dette. Det kan nok HaakonO hjelpe til med

tn_IMG_3228.JPG

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror jeg leste at Haakon o her på forumet har laget noen sånne. Du kan jo sende han ein melding og spørre? :)

Takk for tips! Det skal jeg ta å gjøre :)

Leste noe her på forumet av Arne om ditta der, er det noe slikt du er ute etter? mener han har kjøpt fra her:

http://www.dintekst.dk/Produkter/nummerpladerammer/Nummerplade-ramme-med-egen-tekst.html

Hei! Takk, men det er som Øyvind G sier, det er for å erstatte selve skiltet, ikke holderen :)

Showplates.se er ok har jeg hørt

Takk! Skal sjekke ut :)

De lager ikke med logo på, så vidt jeg vet. Tror han er ute etter noe slik som dette. Det kan nok HaakonO hjelpe til med

tn_IMG_3228.JPG

Korrekt! Skal ta å sende HaakonO en PM!

Btw, liker skiltholderen! (GT'n) :D

Endret av R. Molnes
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Trådstarter er ute etter en plate som erstatter selve skiltet. Ikke en skiltholder som man setter fast skiltet med. :)

ja men om man ser litt mer på den siden så selger dem det også.?

http://www.dintekst.dk/Interesse/Bil/Navneskilte-Showplates.html

men om HaakonO lager, så hør med han, eg har handlet dekor fra han super service :)

Endret av Audi S8
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Om det går greit med skiltplater med rette hjørner så kan jeg nok lage dette på kort varsel :) Bruker da komposittplater i alu/plast, som er 3mm tykke. 0.3mm alu på hver side og plast i midten.

Disse er hvite, ene siden er blank og andre er matt, men kan selvsagt folieres i ønsket bakgrunnsfarge om hvitt ikke blir rett i forhold til logo/tekst.

Kan sikkert sjekke opp i å få fabrikert plater med avrundede kanter, men da må det nok bestilles inn i større antall...

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Om det går greit med skiltplater med rette hjørner så kan jeg nok lage dette på kort varsel :) Bruker da komposittplater i alu/plast, som er 3mm tykke. 0.3mm alu på hver side og plast i midten.

Disse er hvite, ene siden er blank og andre er matt, men kan selvsagt folieres i ønsket bakgrunnsfarge om hvitt ikke blir rett i forhold til logo/tekst.

Kan sikkert sjekke opp i å få fabrikert plater med avrundede kanter, men da må det nok bestilles inn i større antall...

Takker for tilbakemelding Haakon O! Jeg svarer deg på PM :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive