Gå til innhold
Are G

Noen som har oppgradert en CARK-126? (Handsfree)

Recommended Posts

Are G    94
Are G

Jeg har originalmontert Nokia CARK-126 i min E280.
Dette støtter ikke blåtann, men heller en serie utdaterte Nokia-telefoner.
Kunne godt tenkt meg å få blåtann integrert og få det til å se originalt ut, har undersøkt en del ifm. dette og ser at et annet Nokia sett støtter blåtann.
Dette heter CK-7W og har i praksis samme koblinger som CARK-126.

Er det noen som har forsøkt å bytte ut/oppgradere/etterinstallere dette?
Såvidt jeg vet er CK-7W levert originalt i en del Mercedes, bl.a. 211 mulig også 210.

Tar gjerne å bestiller et sett fra eBay men vil da at det skal fungere med rattknapper, noe jeg tenker i teorien at det skal siden jeg regner med det originale gjør det selv om jeg ikke har prøvd.

Slik jeg ser det finnes det to alternativer, enten så bestiller jeg komplett pakke med enhet og kabler, ellers bestiller jeg kun enheten.
Etter det jeg forstår må man ha en slik fjernkontroll til blåtann om man ettermonterer dette, men om alt fungerer slik jeg vil at det skal fungere trenger jeg ikke dette om det integreres med rattknappene.

Noen tanker om dette?
Er selvfølgelig ikke mye penger det er snakk om da det koster ca 10£+p&p kr for en boks, men er dumt om det ikke går.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Registrer ny konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Informasjon

© Detailers Club Norway AS 2007-2017

Sosialt

Om oss

Her tar vi for oss det meste innen bilpleie. Alt fra vask til polering på hvordan du skal få din bil til å bli så blank som mulig