Magnove

Garasje innspill

Jeg har ganske bratt tomt. Parkeringsplass er anlagt med støttemur og fyllmasse. Her kan jeg bygge garasje, men med noen plassbegrensninger. Jeg får plass til enkelgarasje med carport. Må ha carport da det er eneste mulighet for tilkomst uten å skulle gå gjennom evt. Dobbelgsrasje.

Har sett litt på plassen nå og kommet fram til at størst mulig garasje blir på 6x3'5 m 21kvm.

Noen som har erfaring, vil jeg kunne shine bil på den plassen? Småting som skifte hjul, sku litt motor? Eller blir dette kun oppbavaringsplass til bil?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror du skal slite med å detaile noe annet enn en Yaris/Polo/Fiesta inni der uten å snu bilen hele tiden dessverre. 3,5 meter i bredde er bare 80-90 cm til overs på hver side hvis du parkerer midt på.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for svar. Blir nok ikke noen detailerhule nei. Bredden kan jeg nok ikke gjøre noe med, men kanskje kommunen legger godviljen til på lengen :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så lenge lengden er slik at du slipper å ha porten åpen når du holder på enten forran eller bak, så skulle det gå fint. Har drevet med detailing i så smal garasje, må bare kjøre bilen inn til andre siden når du skal bytte side. Litt slitsomt, men mye bedre enn å vente på godværet midt på sommeren (og når det først kommer til Trondheim er det fort veldig mye annet å finne på!) for å stå utendørs..

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Registrer ny konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive