Babelfisken

VIP og Salg.

Hvis jeg forstår det rett utfra en nylig stengt tråd må man ha VIP medlemskap for å legge inn salgsannonser.

Så vidt jeg kan se er ikke dette beskrevet hverken i tekst øverst i kjøp og salg som definerer regler for kjøp og slag. Det ligger så vidt jeg kan se heller ingen slike regler i retningslinjer. Regelen finnes jo åpenbart men den er jaggu godt gjemt.

Jeg hadde nok blitt en smule irritert dersom jeg hadde noe å selge og slike skjulte regler sperret for et naturlig annonsested. Å legge ut noe for salg som andre her på forumet åpenbart er interessert i burde jo være i alles interesse tenker jeg da. Når det er sagt står DCN selvsagt fritt til å velge sine regler og selv om det er noe uvanlig å stenge ute ikke VIP medlemmer fra salgs innlegg, men ettersom man etterstreber ryddige kjørelinjer er den regelen alt for dårlig dokumentert.

Faktsik så dårlig at man må spørre om det er DCN som bryter sitt eget reglement når man har en så dårlig dokumentert sperre :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Står klart og tydelig i teksten på kjøp og salg delen.

DCN%20salg.jpg

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjøp og salg

Regler for kjøp og salg Bare privatsalg er tillatt. For å kunne opprette en kjøp og salg tråd må man ha et gyldig VIP medlemskap.

Trykk på kjøp og salg og se om du klarer å finne denne teksten, jeg synes ihvertfall at dette er greit dokumentert, men det er kanskje bare meg ;)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

AUDA det burde jeg ha sett. Vet ikke hvorfor det gikk meg hus forbi. :o (Fant ingen flau smily heller) Helt enig i at det er greit dokumentert.

Endret av Babelfisken
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

AUDA det burde jeg ha sett. Vet ikke hvorfor det gikk meg hus forbi. :o (Fant ingen flau smily heller) Helt enig i at det er greit dokumentert.

Tenker du på denne? :blush:

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis jeg forstår det rett utfra en nylig stengt tråd må man ha VIP medlemskap for å legge inn salgsannonser. Å legge ut noe for salg som andre her på forumet åpenbart er interessert i burde jo være i alles interesse tenker jeg da. :)

Alle med en nettleser har faktisk tilgang til underforum "Kjøp og salg" på DCN, og kan kjøpe. Alle har derfor tilgang på interessante produkter fra bruktmarked/private "overskuddlagre" til en hyggelig pris. Det er i alles interesse.

Å få omsatt ting en har til overs selv, er en av godene en kan benytte seg av ved å bli VIP medlem. ;)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tenker du på denne? :blush:

Jepp, fannt den nå via pil ut til høyre eller show all. Akkurat den var det jo forståelig å misse. Det var var verre med salgsbetingelsene :blush::)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive