Kalleklovn

Vask, polering og innvendig rens av BMW E61(Oslo)

Hei

Ønsker følgende gjort med en 2009 BMW 525 E61

1) Innvendig rens, vask og behandling av skinn

2) Rens av tepper, tak etc

3) Utvendig polering, og fjering av småriper dersom noen finnes

4) Rens av felger (kan legge sommerdekk i bagasjen så de og tas)

Bilen er i fargen carbonscwartz metallic.

Dersom ingen her med gode referanser kan ta jobben. Finnes det et senter for bilpleie som anbefales i Oslo-området?

Bilen kan leveres hvor som helst i oslo-området og skedsmo. Kan gjerne hjelpe til med jobben dersom det er muligheter for å lære litt fra noen som virkelig kan det ;-)

Endret av Kalleklovn
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

AndreasLie holder vel til på Skedsmo, han er flink eller Bernhard her inne (men det blir feil retning i forhold til deg(Ås i Akershus)). :)

Begge to er knallgode detailere!

Mange andre som er flinke her inne også...

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvorfor tar ikke du på deg jobben, Christian? ;-)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvorfor tar ikke du på deg jobben, Christian? ;-)

Jeg har ikke vaskeplass utenfor huset som gjør det mulig å bruke vann om vinteren... Dessuten har jeg eksamener i bøtter og spann (siste eksamen den 18. des). Etter det er jeg nødt til å lære meg Java slik at jeg klarer å følge med på det neste informatikkfaget jeg tar på UiO, i tillegg til konteeksamen i et annet fag i januar :)

Lang historie kort: jeg skulle gjerne gjort det, men fasilitetene og tiden strekker ikke til for øyeblikket :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har ikke vaskeplass utenfor huset som gjør det mulig å bruke vann om vinteren... Dessuten har jeg eksamener i bøtter og spann (siste eksamen den 18. des). Etter det er jeg nødt til å lære meg Java slik at jeg klarer å følge med på det neste informatikkfaget jeg tar på UiO, i tillegg til konteeksamen i et annet fag i januar :)

Lang historie kort: jeg skulle gjerne gjort det, men fasilitetene og tiden strekker ikke til for øyeblikket :)

Ah, skjønner. Java ja.. huff.. jeg skulle egentlig gått informatikk, men fikk meg jaggu jobb før det! :P

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Java er gull. Har godt over 10 års erfaring med den plattformen fra konsulentbransjen, så kan bekrefte at det er verdt å lære seg. Jeg setter denn jobben litt på vent til nyåret når julestresset har lagt seg. Takk for svar.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette er jo en ganske stor jobb. Bare innvendig går det mange timer til rens. Også er det utvendig, om du skal ha bort det "som er" av riper går det noen timer der og.

Bilpleiefirmaer har ofte litt "dårlig tid" og tar derfor noen "snarveier" for at det skal bli lønnsomt. (timer i forhold til pris..)

Kort sagt: Om du skal ha dette gjort "skikkelig" tror jeg du bør tenke på de som allerede er nevnt, (om de kan) ev vente til noen andre her på forumet har tid/mulighet.

Mener ikke at "bilpleiefirmaer" er dårlige,men medlemmer her på forumet har stor interesse av "faget" og vil legge "sjela" si i jobben:)

Lykke til med prosjektet:)!

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive