Gå til innhold
Elly

Duger denne høytrykkspyleren?

Recommended Posts

smurf    168
smurf

Den fungerer nok fint til bilvask den, hadde en sånn tidligere før den ble byttet ut til fordel for en E.145-2.

Skumkanonen er ikke noe og skryte av, får såvidt skum med en sterk blanding av jif.

Endret av smurf

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
smurf    168
smurf

Om det er skum som er viktig for deg, hadde jeg kjøpt skikkelig skumkanon som denne, gir mye bedre skum og du kan kjøpe koblinger til flere typer HT spylere.

Om du ikke vil bruke så mye penger, så har jeg lest HER at karcher sin skumkanon funker fint og er billig, og den kan brukes med de små og billigere spylerne til karcher som denne.

Her tror jeg faktisk det følger med den skumkanonen med HT, men så litt annerledes ut så er ikke sikker.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Elly    69
Elly

Jeg har ikke en vanlig høytrykkspyler, har en stor industri høytrykk fra karsher. Den er knall god, kan justere trykket for å vanne planter til å vaske av lakken på bilen :P Men ønsker en billig og mindre som er lettere å ta ut for en kjapp vask, og siden jeg ikke har skum kanon hadde det vært en stor fordel om det hadde fulgt med en dugende kanon i et billig sett :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Registrer ny konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Informasjon

© Detailers Club Norway AS 2007-2017

Sosialt

Om oss

Her tar vi for oss det meste innen bilpleie. Alt fra vask til polering på hvordan du skal få din bil til å bli så blank som mulig