Gå til innhold

Best beskyttelse for Justerbart senkesett?

Recommended Posts

Skrevet

Tenkte å dra over det nye senkesettet før det monteres, så lurte jeg på hva det er best å legge på for å få det best beskyttet? Autobahn?

• Forhandlere
Bernhard
Skrevet
FiveInline
Skrevet

Hva med å bruke Denso tape på gjengene når du har justert det slik du vil ha!? Det burde holde borte mesteparten av dritten der hvertfall!

Bare å vaske bort når du tar av igjen tapen så er dem som nye. :)

Skrevet

Eyy! Mye konge ideer her! Har vert inne på tanken med teip. :)

Det er et H&R Twintube sett.

Hvor får man tak i denne teipen hen da?

Simen
Skrevet

Jeg brukte el-teip rundt gjengene på mine, og det ser ut til å holde bra! Har hatt de av en gang for litt finjustering og trodde da jeg hadde limrester i vente, men ble faktisk ikke det. :)

FiveInline
Skrevet

Mulig det funker bra med andre typer tape også ja, slik som du nevner Simen! :)

Denso tape er litt klissete og holde på med, så blir den brukt må man regne med litt rengjøring når den skal av igjen.

Men har man skikkelig avfetting så går det bra!

Vi bruker den mye i nordsjøen på gjengene til ventiler som står veldig utsatt for vær/vind og forskjellige temperaturer osv..

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Detailers Club bruker informasjonskapsler (cookies) til å måle trafikk, optimalisere siden og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du dette og våre Personvernvilkår