Gå til innhold
Arne

Brenne cd plater

Recommended Posts

Arne    88
Arne

Noen som vet om et brenneprogram som man kan legge inn sangtekster på,slik at det kommer opp i displayet i bilen? trenger ikke vite at det er spor 1,2,3.......... som står og spiller.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Are G    94
Are G

Det spørs vel mer på spilleren enn på programmet... ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Arne    88
Arne

Det er en orginal volvo spiller.Får til noe som ligner,men får ikke vekk spor 1-2-3 osv. Bruker cdburnerXP nå,men vil ha noe som funker bedre.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Simen    1 317
Simen

Prøvd iTunes? Tror man kan huke av for "inkluder CD-tekst" når man skal brenne CD'er der, og de vises hvertfall på min spiller (Pioneer P88RS).

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Øyvind G    2 076
Øyvind G

Nå er det noen år siden jeg har brennt en vanlig CD da jeg kun bruker MP3, men jeg mener å huske at man kunne skrive inn navn på programmet som heter Nero.

Det kommer som sagt også ann på hva spilleren din støtter. Prøv CD'en din i en annen bil/spiller og se om navnet kommer frem da.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
WernerH    86
WernerH

Erfaringsmessig får du kun opp sang tittel i displayet på mp3 plater, men noen spillere har instilling der du kan endre visning i display. Bruker ashampoo burning studio (drink up me hearties yoho)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Knutis    756
Knutis

Både itunes og Nero inkluderer cd-tekst iaffal. Prøv en av de, feks itunes som er gratis. Får du frem titler da, er det ihvertfall ikke spilleren din det står på.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Registrer ny konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Informasjon

© Detailers Club Norway AS 2007-2018

Sosialt

Om oss

Her tar vi for oss det meste innen bilpleie. Alt fra vask til polering på hvordan du skal få din bil til å bli så blank som mulig