Øyvind G

Problemer ved redigering av poster

Når jeg skal redigere en post som inneholder ting som skriftstørrelser, bilder, linker osv kommer disse frem som koder selv om BBcode knappen ikke er trykket på. Hvis jeg lagrer når det vises på denne måten blir alt av fuksjoner, linker osv ødelagt og det blir en stro jobb å rydde opp i dette etter på (snakker av erfaring her siden jeg gjorde dette med innholdsfortegnelsen i loggen min).

Noen som vet hva dette kommer av? Er problemet hos meg eller har andre her dette problemet også?

Hvis noen får dette problemet ikke på trykk lagre! Bruk evenuelt forhåndsvis innlegg før du lagrer.

Endret av Øyvind G
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Laget et bilde eksemel på dette.

Jeg har en sammle tråd for S&S. Der har jeg hatt bildene slik at hvis du trykker på de, så kommer du til tråden. Merket at dette ikke fungerte og skulle fikse det.

Når jeg trykker på rediger ser det slik ut.

Forumfeil.jpg

Tidligere har det ikke hvert koder i teksten når man redigerer innlegg (så sant man ikke har trykket på BBcode knappen)

Når jeg går på rediger og forhåndsviser ser siden slik ut (lagret ikke pga da blir alt ødelagt og vi se ut som på bildet under).

Forumfeiletter.jpg

Og slik skal det egentlig se ut.

Forumfeilfr.jpg

Det er denne tråden det er snakk om. Dette skjedde også i loggen min.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Trykk på den knappen øverst til venstre (over B) og prøv å forhåndsvise innlegget da.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Trykk på den knappen øverst til venstre (over B) og prøv å forhåndsvise innlegget da.

Har prøvd det og da blir det bare verre. Noen av bildene forsvinner og teksten blir ekstremt liten.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Håper noen kan ordne opp i dette med linkene..Akkurat fått sånn halveis til photobucket, så dukker det opp problemer her også..Å lage S&S eller andre ting med bilde siste uka har vært tungt..Er sikker på at det er lettere å ta en olympisk medalje enn å få til en tråd her for tiden ;)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dennis ser på dette så fort han er ferdig med bilen sin.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Legger til at det er kun noen tråder dette gjelder. Endret akkurat den ene test tråden min og der fungerte alt som det skulle.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det ser ut som at dette fungerer som det skal nå. Klikkbare bildelinker fungerer og jeg kan redigere postene igjen slik som det var før :)

Nå er det et annet problem. Jeg får ikke brukt IMG koder når jeg legger inn bilder. Da kommer det opp en feilmeldig som sier jeg ikke kan bruke GIF bilder (bildene jeg legger inn er JPG). Eneste måte å legge inn bilder på nå er via bildeknappen over her. Ser for meg det blir meget tidskrevende å lage f.eks større S&S tråder på denne måten.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Synes du står på jeg, Dennis! Du må jo kunne kjenne IPB ganske bra etter disse årene! Hehe

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå fungerer det ja. Du ordner det meste du Dennis :)

IMG_7941.jpg

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive