Gå til innhold
Terjeo

Glem det

Recommended Posts

Hulders    1
Hulders

LOL! Da jeg gikk på skole ønsket jeg også å få ferdigskrevne referater :D Det er dessverre for lenge siden jeg gikk på skolen til at jeg har samla på noen referater, gitt :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
truhaa    1 518
truhaa

Si bikja di spiste det opp..... Datan også...

Sorry kan ikke hjelpe med noe mer...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
pOwerslave    0
pOwerslave

Har dere ikke masse uke å lese detta på? tror nok du sliter litt. eneste tipset mitt er å lese _alt_ du finner om boka. cluet er å finne de skjulte budskapene, frampek osv. Jeg leste 3 bøker i særemnet, er jo gjort på no time :lol:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Øivind    32
Øivind

Litt av en bok du har fått.. kjipt.

Men bruk heller 2-3 timer på å gå gjennom boka, enn å få jalla råd på internett. Skum gjennom boka, få med deg historien, budskapet og litt om teknikken så kan du prate tull om innholdet i evig nok tid ;)

Tok norsken i vår, leste fire bøker til særemne på en dag. Fikk bare en 4'er, men målet var å stå B)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
fredrik    0
fredrik

Les litt i boka, start, slutt og midt. Finn referater, mange referater. Ta litt fra alle, men ingen kopiering av setninger. Også kommer jeg med det beste rådet du kan få: Gjør lekser neste gang. ^^

Jeg har gått på samme smellen så mange ganger selv, og er vel i grunn like dum ennå. Skulle ønske jeg lærte. :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
brættis    0
brættis

Jeg kom opp i Norsk muntlig og hadde ikke lest den ene boken vi skulle ha lest det året, fikk lettere referat fra en venninde mens vi ventet på å få inn.... Sto med glans, (4) så hun hadde et bra referat.... :rolleyes:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
kris1986    186
kris1986

Har lest, og skrevet 5'er referat på to fossumbøker, men ikke den du nevner :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Scandic Shine AS / Ketil    257
Scandic Shine AS / Ketil

Særemne er skøy...eller ikke! Hehe. Hadde elling bøkene jeg, ble vel 30 sider :o

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
kris1986    186
kris1986

hadde elling bøkene på yrkesfag, så tok jeg "skrittet opp" på allmen.. skumle greier :)

Døden på "oslo s" var den første bøka jeg analyserte på allmen, akkurat fått ny dame, og da var det annet tull som stod høyst, så da var det å leie film.. funka som f ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Scandic Shine AS / Ketil    257
Scandic Shine AS / Ketil

Tok ikke noe skritt, gikk rett på allmen :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
truhaa    1 518
truhaa

skal gi deg karakter vi, bare det ikke er opplegg som gjør at vi sovner da...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
pOwerslave    0
pOwerslave

hva var egentlig problemstillinen din?

Savner en skikkelig konklusjon og klarere inndeling av innledning hoveddel og avslutting. Biografien rundt forfatteren er egentlig ganske unitressant, det samme med referat fra boken. Referatet skal være ca ett avsnitt. Kanskje litt tynn tolking av boken, savner dybden og skjulte budskap, frampek osv. tror nok du får en 3'er.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Registrer ny konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Informasjon

© Detailers Club Norway AS 2007-2017

Sosialt

Om oss

Her tar vi for oss det meste innen bilpleie. Alt fra vask til polering på hvordan du skal få din bil til å bli så blank som mulig