Christer R

S&S Bmw 1 serie sport

Hei

Her kommer en liten S&S fra meg igjen,dette er en bil eg tok for en del uker siden.

Her ble det en enstegs polering for å få en liten beskyttelse igjennom vinteren,skal ta den mer grundig til våren igjen. Var litt striper som ble igjen.

Tok denne og lett innvendig.

Bilen er en Bmw 1 serie Sport 2011 mod.

Har bare ett bilde fra vask da det var seint på kvelden og dårlig med lys.

Men her er bilen dynket i Prickbort,felger fikk P21S med ett lag med Autofoam og Jif blandet lett.

Så fikk den SurfexHD 1:5 på lakk og rein Surfex på dekksider og en ny runde med P21S på felg,dette ble spylt av og gikk på med berørinsvask.

bmw1.jpg

Bilen ble så tørket med Miracledryer og gikk over hele bilen med MG clay med tilhørende lube.

Da det var veldig vanskelig å få bilder av tilstand og 50/50 bilder så er det veldig lite av den sorten,men slenger no ut noen.

009.jpg

Kan så vidt skimte testområdet,gikk over hele bilen med Flex DA med Scholl S30+ EC på orange Scholl pad. Hadde ett par som eg byttet på underveis. Dette tok alt av vaskeswirls og ga en blank og fin overflate.

011.jpg

013.jpg

015.jpg

bmw2.jpg

022.jpg

026.jpg

bmw6.jpg

Tok og en kjapp tørk i motorrommet og brukte Black wow på alt av plastik og pakninger,her er noen før og etterbilder.

bmw5.jpg

bmw7.jpg

Tok og en støvsuging inni,vask av matter og rens av skinnseter. Satt de og inn med Autoglym sin leather cream i mangel på Swissvax produkter.

Har ikke før bilder,bare etter.

030.jpg

031.jpg

Og så til ferdigbildene,utvendig brukte eg sealer fra Autoglym. Lot den stå over natten,en tabbe da den var veldig vanskelig å buffe av. Og grunnen til att eg gikk for denne sealeren er fordi eg skal ta en skikkelig shine på denne til våren og så får eg følge litt med på holbarheten til denne.

Dekksider ble satt inn med Swissvax Pnau glossy.

032.jpg

033.jpg

034.jpg

035.jpg

036.jpg

037.jpg

038.jpg

039.jpg

040.jpg

041.jpg

042.jpg

043.jpg

044.jpg

045.jpg

Sånn,det var det. Ikke rare greiene,men veldig vanskelig å få skikkelige bilder av hvit bil.

Denne gikk det vell med 15+ timer kan eg tenke meg.

6

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser ut til at resultatet ble bra! Men synes bilen fortjente noen flere bilder hehe ;)

Men dette interiøret satte kjeven ut av ledd! Liker! :shocking2:

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

nesten litt irriterende å drive med sånne biler der det er vanskelig å se riper osv, men man får jo alltids opp blankhetene selv om det ikke er like lett å dokumentere iforhold til sorte biler foreksempel.

bra jobba cred gitt :thumbup:

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Flott resultat! Digger de røde detaljene og sømmene i interiøret :D

Cred gitt!

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Registrer ny konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive