HTB

Overvurdert/underbrukt — GTechniq G1 ClearVision

Ser det i beskrivelsen på produktet tildeles varighet på 2 år / 30.000 km på "GTechniq G1 ClearVision Smart Glass". Er det hypet opp da eller er det et produkt i toppsjiktet tross i at det tilsynelatende sjeldent (2 treff på søk) er omtalt på forumet?!

Kunne tenkt meg noe for rutene etter hvert (snart) også. Skal forøvrig bare bruke produktet jeg eventuelt går for, på sideruter, muligens bak og definitivt på panoramataket.

Kom forøvrig på forsøke et søk etter "GTechniq G1" istedenfor "ClearVision", og da ble det litt mer å lese på. 8o)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kom gjerne med erfaringer!

Ellers finner du masse erfaringer med produktet på detailingworld.co.uk :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Reagerte egentlig litt p.g.a. at prisen så ut til å bare være ørlite høyere enn G4 og G5, men det var før jeg sjekket hva det blir i kassa. 8o/

Tror jeg skal nøye meg med å prøve G4 og G5. Har altså ingen ambisjoner om å "ta helt av" selv om jeg allerede ser tendensene på innkjøpslysten og tidsbruken/frekvensen på forumet. 8o/

Forøvrig "Bilnerden"; ... så står det «Vi anbefaler bruk av G4 Nano Polish før bruk av G1 eller G3» i beskrivelsen på G4, men det er ikke noe G3 i sortimentet lenger. Kanskje det skulle vært endret til «før bruk av G1 eller G5»?!

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

G1 er ikke overvurdert, den er holdbar som bare rakkern. Med skikkelig rens av ruta først så fikk jeg god effekt av den i over 1,5 år, 12000km og jevnlig bruk av de-icer på vinteren, måtte rubbe ruta med S03gold nå nylig for å ta livet av den.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Reagerte egentlig litt p.g.a. at prisen så ut til å bare være ørlite høyere enn G4 og G5, men det var før jeg sjekket hva det blir i kassa. 8o/

Tror jeg skal nøye meg med å prøve G4 og G5. Har altså ingen ambisjoner om å "ta helt av" selv om jeg allerede ser tendensene på innkjøpslysten og tidsbruken/frekvensen på forumet. 8o/

Forøvrig "Bilnerden"; ... så står det «Vi anbefaler bruk av G4 Nano Polish før bruk av G1 eller G3» i beskrivelsen på G4, men det er ikke noe G3 i sortimentet lenger. Kanskje det skulle vært endret til «før bruk av G1 eller G5»?!

Kun 100 ml som er tilgjengelig akkurat nå, så da blir det fort dyrt. Vi får den snart inn igjen i 15 ml som er beregnet for å behandle en bil :)

G3 heter nå G5, så det skal jeg få endret med en gang. Takk for opplysningen!

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive