Janko

GTechniq Zero Scratch Microfibre Drying Towel

Noen erfaringer med den?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg bruker Valetpro Giant plush som ser helt likt ut som GTechniq Zero Scratch. Er det samme hånkle, så er det hvertfall knallbra. Min favoritt!

imgwatermarkphp.jpg

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette er en av mine favoritter også. Bruker det daglig på jobb (jobber som klargjører). Kan anbefale det på det varmeste! :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Løp å kjøp :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis dette er det bilnerden.no selger er jeg ikke uenig i det som står over her. Bruker mitt mer miracle dryer:)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har 2 slike selv og jeg er meget fornøyd med dem!

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hakket bedre enn Miracle Dryer, så jeg er fristet til å si at dette er det beste på markedet.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Såpass. fikk en før ei uke sia ca-- ikke testa det ennu.. så tenkte jeg skulle ta å bestille ett til i dag....

Endret av Janko
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Veldig fornøyd med mine. Har 3, skulle nesten ønske jeg ikke spleisa med en kompis på 5-pack, men heller tok alle selv. Syns det er greit å ha et par på en bil hvertfall, så vasker + tørker du bil et par-tre ganger ei helg er det greit med en liten bunke.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hakket bedre enn Miracle Dryer, så jeg er fristet til å si at dette er det beste på markedet.

Av ren nysgjerrighet, hva er det som får deg til å mene det er hakket bedre? Jeg synes det er omvendt, da jeg synes MD kjennes pittelitt mykere ut. Ellers er de jo identiske i utformingen..

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider