Janko

GTechniq Zero Scratch Microfibre Drying Towel

Noen erfaringer med den?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg bruker Valetpro Giant plush som ser helt likt ut som GTechniq Zero Scratch. Er det samme hånkle, så er det hvertfall knallbra. Min favoritt!

imgwatermarkphp.jpg

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette er en av mine favoritter også. Bruker det daglig på jobb (jobber som klargjører). Kan anbefale det på det varmeste! :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Løp å kjøp :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis dette er det bilnerden.no selger er jeg ikke uenig i det som står over her. Bruker mitt mer miracle dryer:)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har 2 slike selv og jeg er meget fornøyd med dem!

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hakket bedre enn Miracle Dryer, så jeg er fristet til å si at dette er det beste på markedet.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Såpass. fikk en før ei uke sia ca-- ikke testa det ennu.. så tenkte jeg skulle ta å bestille ett til i dag....

Endret av Janko
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Veldig fornøyd med mine. Har 3, skulle nesten ønske jeg ikke spleisa med en kompis på 5-pack, men heller tok alle selv. Syns det er greit å ha et par på en bil hvertfall, så vasker + tørker du bil et par-tre ganger ei helg er det greit med en liten bunke.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hakket bedre enn Miracle Dryer, så jeg er fristet til å si at dette er det beste på markedet.

Av ren nysgjerrighet, hva er det som får deg til å mene det er hakket bedre? Jeg synes det er omvendt, da jeg synes MD kjennes pittelitt mykere ut. Ellers er de jo identiske i utformingen..

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Av ren nysgjerrighet, hva er det som får deg til å mene det er hakket bedre? Jeg synes det er omvendt, da jeg synes MD kjennes pittelitt mykere ut. Ellers er de jo identiske i utformingen..

Det er litt større og det suger bedre enn CG MD.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har CG Miracle Dryer fra før, men de er utsolgt hos SS.

Trenger flere håndklær så tenkte å prøve å bestile GTechniq hos bilnerden.

Tar sjansen på det etter gode tilbakemeldinger i denne tråden. :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har CG Miracle Dryer fra før, men de er utsolgt hos SS.

Trenger flere håndklær så tenkte å prøve å bestile GTechniq hos bilnerden.

Tar sjansen på det etter gode tilbakemeldinger i denne tråden. :)

Er ganske sikker på at du kommer til å bli fornøyd med de nye klutene. Selv synes jeg disse (de blå med rød kant som det snakkes om her) er bedre en Miracle dryer (gul med sort kant).

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Disse er de beste jeg har prøvd ihvertfall. Etter jeg kjøpte 2 av disse, har MG og CG sine blitt liggende stakkars.. Men kun det beste får være med å leke :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Knall gode tørkehåndkler.

Men vær obs på at de farger av ved vask :P

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har 2 av disse selv (en kjøpt hos Bilnerden, den andre kjøpt direkte fra Gtechniq) og er strålende fornøyd. Men som skrevet over så farger de av ved vask. Mine gule microfiber-kluter ble grønne :)

Til høyre: Ny gul Eurow-klut. I midten: Eurow-klut etter vask. Til venstre: Ny grønn NanoLotus-klut.

green_microfibre.jpg

Endret av NoBrain
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Beklager sent svar Simen. :)

Jeg syns det blå fra G-technic suger enda bedre og holder mer vann enn MD. Derfor er det i mine øyne hakket bedre. ;)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive