• 0
chrsag

Surfex Hd handle over disk eller på nett?

Spørsmål

Er det noen som selger Surfex Hd eller annen avfetting til trafikkfilm over disk? Om ikke hvor er det evt. gunstigst å handle fra på nett med tanke på pris og fraktkostnader?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

16 svar til spørsmålet

• 0

15% av hos Bilnerden.no i dag ;)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
  • 0

15% av hos Bilnerden.no i dag ;)

Finner kun 1litere der? Skulle hatt 5 liter.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
  • 0

når du går inn på 1 litern så er den en slide lomme der det står 1 liter som du kan bytte ut til 5 L :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
  • 0

Parts and retards selger over disk..

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
  • 0

Takk for hjelpen:) 5l er nå bestillt. Hvlike blandingsforhold er fint til dekk og felg?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
  • 0

1:5 er i allefall veldig effektivt på dekksider.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
  • 0

1:5-10 til felg, 1:2-3 til dekk. :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
  • 0

Hvilke blandingforhold bør jeg bruke da jeg har permashine på bilen for å bevare den best mulig?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
  • 0

Hvilke blandingforhold bør jeg bruke da jeg har permashine på bilen for å bevare den best mulig?

Jeg bruker 1:20 på behandlet lakk.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
  • 0

1:20 til 1:50 - alt etter hvor ofte og hvor skitten. ;)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
  • 0

Hvor lenge bør egentlig surfex og prickbort stå å virke før en spyler av? Max-min tid? Forstått det riktig at prickbort påføres tørt kjøretøy og surfex vått?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
  • 0

Prickbort fungerer best på tørr bil ja, mens Surfex HD er vannbasert så da er det helt greit å påføre den på våt bil (keep in mind; den vil da bli litt mildere pga vannet). Surfex HD virker umiddelbart, og tørker fort ut (særlig når den er blandet mildt), så her i gården spyler jeg av rett etter jeg har påført hele bilen - starter selvfølgelig å spyle der jeg startet å påføre. Prickbort er ikke vannbasert, og har en god evne til å ikke tørke, så den kan fint stå noen minutter etter påføring. Cirka 5 minutter er passelig synes jeg, men skader ikke å la den stå opp mot 10 heller. :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
  • 0

Hvor lenge kjemi kan stå på lakken, før det tørker, varierer med vind, sol, temperatur og luftfuktighet. Å la det sitte lengst mulig, gir best virkning (*)

Når det begynner å tørke, er det på tide å spyle av. Er man uheldig og opplever at det har tørket, er beste løsning å påføre mer av samme produkt og spyle av før det tørker på nytt, Likt løser likt. :)

(*) med mindre det er syrerens på felg, den bør fjernes i tråd med bruksanvisningen på produktet.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
  • 0

Selvfølgelig avhenger det av vær og vind osv hvor lang tid det tar før produktet tørker, glemte å nevne det :P Men godt oppsummert ØHN..

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
  • 0

Hva skjer om en bruker for sterkt konsentrat? Skader det lakken / voksen? Eller er det bare forbruker som går opp.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
  • 0

Hva skjer om en bruker for sterkt konsentrat? Skader det lakken / voksen? Eller er det bare forbruker som går opp.

Høyere konsentrat en 1:15, type 1:5 osv så står du i fare for og svekke/fjerne voksen/sealeren.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Registrer ny konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive