Are G

2014 Mercedes CL

Det er klart, hvis noen hadde insistert på å gi meg en, så kunne jeg jo alltid ha kjørt rundt i den, gitt klistremerket på støtfangeren "SAAB'en er på verksted" :)

Men jeg digger ikke de derre LED stripene. Virker så...jålete på en fake-bling-bling måte..lizzom.

1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fin bil, men eg blir ikkje akkurat mo i knærne av biler på 2 tonn med alt av elektroniske hjelpemidler.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så merkelig ut hele overgangen mellom panser og dører, da det er høydeforskjell på linjene der.

Sjønner heller ikke hvorfor de skal putte disse grøftelysene på tvers i "grillen" på nedre del av frontfanger.

Hadde de lagt grøftelysene helt ned til kanten av grillen der hadde det nok blitt mye finere.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

I just fell in love.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bilder yter ikke nåværende CL rettferdighet, og neppe denne faceliften heller. Den må sees og oppleves. Den har mektig presence/tilstedeværelse når du står ved siden av en.

De som synes Mercedes har litt vel mye blingfaktor, er gjerne de som velger vekk krom for kun sorte/lakkerte detaljer på BMW'en, Audien sin.

Det synes jeg igjen ser billig ut, og gir inntrykk av "innstegsmodell" uten at man har krysset av på noe som helst av pynt utvendig.

Men så liker jeg krom, da og Mercedes-Benz. Både designet og det historiske suset som merket gir.

Smaken er som sagt forskjellig, og godt er det. :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så meget fin ut!

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Chrome won't get you home ØHN ;-)

Men er enig med deg at de større MB'n må ses og oppleves for å "forstå" dem, bilder yter dem ikke rettferdighet som du sier. Jeg liker dem :-)

Endret av Sigmund S Dy.
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive