Bernhard

Facebook - Hvordan lage sjekk inn?

22 innlegg i emnet

Som tittel sier, hvordan får jeg laget ett sjekk inn punkt på facebooksiden til BAS?

Noen som har peiling?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dersom punktet ikke eksisterer, kan du trykke på "Sjekk inn" på mobilen Skrive inn hva du vil at punktet skal hete, og "Legg til". Dette punktet vil deretter ligge tilgjengelig for alle i nærheten.

Endret av FredrikRinge
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Med link opp mot facebooksiden?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Si feks i ditt tilfelle Haakon, som driver Haakon's Foliering og fisk. Du har din egen facebookside med 1009,5 mennesker som "liker" siden din. Og når du har kunder innom så har lagt til sånn at de kan "sjekke inn" at de har vært hos deg via mobilen e.l. Og du vil da ha det direkte linket til facebooksiden til Haakon's Foliering og fisk :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jepp, den linken jeg fant var til å lage et sjekkinn punkt på en fysisk plass, men bare ikke sikker på om det linkes opp mot facebook siden (la oss si denne: http://www.facebook.com/OttesenDesign). Jeg kunne gjerne tenkt meg innsjekk uti verkstedet i tilfelle, som er en annen adresse enn den som står registert på facebook.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Aha, jeg fikk opp Facebook sitt "Hjelpesenter" nemlig :)

Jeg har tidligere laget meg en innsjekk på BAS, men den er ikke linket opp mot Facebooksiden, og for meg da så blir mye av vitsen borte...

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette har jeg også støtt på, jeg måtte sjekke inn på stedet via mobil, opprette nytt "sted" med samme navn for så via min opprinnelige side velge å sammenslå sidene med det nye stedet jeg sjekket inn, dette gjor jeg inne på innstillinger under "ressurser". Måtte først sette meg selv som "eier" av det stedet jeg sjekket inn. Om du ikke har sett gjennom, ta en titt her: https://www.facebook.com/help/257661877677443/

Du har opprinnelig Brynildsen Autospa, men ikke mulig å sjekke inn.

1. Via mobil, sjekk inn og opprett nytt sted med samme navn som siden din.
  2. Via datamaskin, gå inn på stedet, under innstillinger skal du kunne legge deg selv til som admin
  3. Du eier nå begge stedene.
  4. Se til at begge sidene har lik info under innstillinger. Om ikke, legg inn all info på det nye stedet du sjekket inn.
  5. Via din opprinnelige side, gå inn på innstillinger. I venstre meny skal du kunne velge "Ressurser". Det er viktig at du er på din opprinnelige side og ikke det nye stedet du sjekket inn.
  6. I denne menyen skal du kunne velge "Sammenslå med eksisterende side"
  7. Trykk på denne og velg den andre siden med det samme navnet.
  8. All info vil bli sammenslått, og du kan nå sjekke inn og stedet er direkte linket til Brynildsen Autospa.

:)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke at jeg vet noe særlig om akkurat dette, men når jeg ser på Facebooksiden din så er adressen til ditt Autospa "Moss, Moss, Norway". Sist jeg sjekket bestod Moss av mer enn bare Brynildsen Autospa! :P Kanskje det er derfor, og at du må få inn en mer nøyaktig adresse?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fungerte å gjøre det slik som Molnes skriver :-)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Trodde du hadde folk til å gjøre sånt jeg, Bernhard! Hehe.. Du får si fra om du trenger en Facebook app på siden din da ;-)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men så vidt jeg vet Bernhard, så har ikke du en egen facebook profil, du bruker bare siden til DAS, stemmer ikke dette? I tilfelle er det ikke sikkert at du får opp samme mulighetene.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dragen har så jeg bruker hennes :)

Takker for tips :) Oppdaterer såfort jeg er bak en pc :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette har jeg også støtt på, jeg måtte sjekke inn på stedet via mobil, opprette nytt "sted" med samme navn for så via min opprinnelige side velge å sammenslå sidene med det nye stedet jeg sjekket inn, dette gjor jeg inne på innstillinger under "ressurser". Måtte først sette meg selv som "eier" av det stedet jeg sjekket inn. Om du ikke har sett gjennom, ta en titt her: https://www.facebook.com/help/257661877677443/

Du har opprinnelig Brynildsen Autospa, men ikke mulig å sjekke inn.

1. Via mobil, sjekk inn og opprett nytt sted med samme navn som siden din.
  2. Via datamaskin, gå inn på stedet, under innstillinger skal du kunne legge deg selv til som admin
  3. Du eier nå begge stedene.
  4. Se til at begge sidene har lik info under innstillinger. Om ikke, legg inn all info på det nye stedet du sjekket inn.
  5. Via din opprinnelige side, gå inn på innstillinger. I venstre meny skal du kunne velge "Ressurser". Det er viktig at du er på din opprinnelige side og ikke det nye stedet du sjekket inn.
  6. I denne menyen skal du kunne velge "Sammenslå med eksisterende side"
  7. Trykk på denne og velg den andre siden med det samme navnet.
  8. All info vil bli sammenslått, og du kan nå sjekke inn og stedet er direkte linket til Brynildsen Autospa.

:)

Jeg får det fortsatt ikke til.

Er det mer enn info i "Basisinformasjon" som må endres?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ligger begge sidene under samme kategori?

Endret av Belle
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Simpelt, at du i det hele tatt trenger å spørre......

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så du har fått det til nå som du har endret det altså?

Hvis ikke får du pølsefingra vekk fra tastaturet og gir Næss administratortillatelse

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvordan er fremgangen?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive