Anders

Foam Gun

Har innsett at jeg trenger en Foam gun, men hvilken skal jeg velge? Skulle selvsagt helst hatt en foam cannon, men uten høytrykkspyler til rådighet må det bli the next best thing. Men det hadde vært hyggelig med litt synspunkter rundt dette emnet, og om det i det hele tatt er verdt pengene med skumpistol.

Noen som har erfaring med Wolfgang Foam Gun?

Og er dette egentlig den samme som Gilmour Foamaster?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er verdt det, og det er samme saken, de setter vel bare på ett Wolfgang klistremerke...

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvilken såpe anbefales? Har slitt med å få til Chemical Guys Maxi Suds II.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

F. eks Citrus wash and gloss eller DP xtreme foam

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
F. eks Citrus wash and gloss eller DP xtreme foam

Hvor mye trenger man av de forskjellige såpene, og hvor lenge kan man spyle før det tar slutt?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ikke mye som trengs, 1 cm i bunnen med DP og 1/2 cm av Chemical Guys SW&G, fylle opp med vann og såpe i vei, på medium holder det en stund, men på full pupp svir du av alt forholdsvis kjapt.

FoamCanon er en HELT annen gate da bare så du er obs. Har ikke benyttet foamLancen min siden jeg fikk foamcanon her, men da trenger du maskinen også da (karcher el foma) Det er BARBERINGSKUM det......

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du kan sikkert kjøpe supersprayen av meg, bruker ikke den nå for å si det sånn...

(den er sikkert ikke like bra som gilm. men er billig shit da)

Endret av kris1986
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Du kan sikkert kjøpe supersprayen av meg, bruker ikke den nå for å si det sånn...

(den er sikkert ikke like bra som gilm. men er billig shit da)

Takk for tilbudet!

Men jeg har sett en liten film av den på youtube, og kan ikke si at jeg ble direkte imponert. Tror nok heller at jeg ender opp med wolfgang sin. Har du kjøpt ny foam gun/cannon siden denne ikke blir brukt lenger?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får ny karcher om ett par uker, og da er jo skumlanse obligatorisk :) Har ikke kjøpt det før nå pga. passer ikke spyleren jeg har nå..

Brukte supersprayen to ganger vel.. Kjøpte den mest fordi den var omtrent gratis.. hehe

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser at flere og flere bygger omfoam lance/gun´ene sine.

Hvilke type slange er det dere setter på som forlenger? Skal kjøpe på veg hjem i dag, og har ikke anledning til å se hvordan slangen ser ut eller hva jeg trenger..

Anyone?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har allerede denne, men tanken er for liten til store biler...

hd_foamLance2.jpg

Edit: Har den gamle modellen, ser at denne nye har større tank, men ellers er den lik.

Er bare ny slange jeg trenger..

Edit2: Finner slanger på Biltema. Noen som vet hvor tykk den nippelen som man fester slangen til er?

Endret av NeDD
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

... Eller du kan droppe slangen, og gjøre slik som truhaa: kjøp større beholder og snu hele greia opp ned. Problem solved.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Enklest ;)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det har jeg ikke tenkt på... Takk for tipset :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da lekker det vel endel såpeut? Jeg har ihvertfall en "lufteventil" på toppen av min kanon hvor det lekker ut når jeg snur den på hodet..

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lekker fra min og da.

Nei, nå kjenner jeg at jeg gleder meg til å "lade" kanonen imorgen! Dvs blande en deilig såpecocktail.. :D

Endret av Bjørgvin
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ikke doseringsbryter på toppen jeg, har den på den ene siden og min lekker ikke når den er opp ned, men med doseringsknappen der dere har den så kan/vil det nok renne noe ja

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive