ColdFusion

Lamborghini Murcielago

Isåfall er man jævlig dyktig :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er vel i Tommys området dette, og om noen klarer det så må det vel være han ? :D

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kjenner godt eieren av bilen, og passerte ulykken bare et par minutter etter at den hadde sjedd, å jeg må si at å se en av mine absolute drømmebiler på den måten, å i tillegg kjenne eieren, var noe jeg kjente i magen i flere timer etterpå. Heldigvis så var eieren tilsynelatendes uskadd, men hadde litt vondt i nakken, og sikkert en såret stolthet. Har faktisk vert i dialog om en detailing på denne bilen tidligere, men har ikke kommet så langt enda, å nå er det spørs om det blir noe. Bilen står forøvrig også til salgs

http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=35367075

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Huff, det må være kjipt at sånt skjer. Utrolig flott bil. Skulle ringt Autostrada og sagt at man vil se bilen nå! Hehe

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det beviser vel bare at Lambo og andre superbiler ikke egner seg på vinterføre? Nå vet ikke jeg hvordan værforholdene er der i området, her oppe kjører vi på holke og saltsørpe.

Men kan tenke meg at det der er et dypt sår i stoltheten :-(

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det beviser vel bare at Lambo og andre superbiler ikke egner seg på vinterføre?

Det er vel å dra det litt langt. Jeg så en Passat i grøfta for et par uker siden, er de også ubrukelige på vinteren? :)

Er andre som bruker Murcielago som fast vinterbil, til og med med takboks!! :D

lamborghini-murciela-20w.jpg

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe tøff den:-P ja det var kanskje å dra den litt langt:-P R8 er jo for eksempel en kjempebil på vinteren :-P quattro og rå kraft må jo bare være hysterisk morsomt på snø:-P

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det beviser vel bare at Lambo og andre superbiler ikke egner seg på vinterføre? Nå vet ikke jeg hvordan værforholdene er der i området, her oppe kjører vi på holke og saltsørpe.

Men kan tenke meg at det der er et dypt sår i stoltheten :-(

Vi har ca 10 plussgrader å litt regn ;-)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her på palmekysten har vi mildvær og regn hele året:P Heia vestlandet:P

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror jeg skal investere i rallypigg til neste vinter om denne trenden fortsetter:-P eller kanskje 4x4....prøvekjørte pathfinder i går....har sendt ønskeliste til Nissan-Nissen:-P

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive