Gå til innhold
Pettersprett

Festool Rotex Ro 150

Recommended Posts

Pettersprett    3
Pettersprett

Heisann.

Min første post på forumet, flytt gjerne tråden om jeg har lagt den i feil kategori :)

Fått virkelig dilla på dette med bilpleie i år, kjøpte swissvax entry og shield tidlig i sommer og derfra har det tatt helt av. Søkte rundt på forumet men fant ingen tråder/innlegg om den maskinen jeg har mest lyst på.

Det dyreste verktøyet man har er det man ikke bruker, derfor liker jeg å kjøpe kvalitet med en gang.

Er det noen som har erfaringer med denne maskinen? Har gode rabattavtaler gjennom jobben hos motek, så jeg havner ikke mye over prisen på en Flex allikevel. Da denne festoolen har både Rotex og ekstentermodus burde det jo være et godt alternativ

Tar imot alle innspill med stor takk.

http://www.festool.com/EN/Products/Pages/Product-Detail.aspx?pid=571805

Petter

Edit; la til link til maskinen.

Endret av Pettersprett

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
ØHN    5 294
ØHN

Hei Pettersprett og velkommen hit i polish-skogen :)

Jeg fikk følgende opp når jeg trykte på linken din:

*** ERROR: frontend : . - WebOn61::_sys::_getcookie - 256, WebOn61::_db::_gethashref - 284 - time: 0.14053 - func: func: ., could not run SQL statement: Table '.\motekweb_new\cookies' is marked as crashed and should be repaired, sql:select * from COOKIES where COOKIE = '' and REMOTE_ADDR like '%'

run time error, , , 0 : check your webserver log for error message

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Christer    2 908
Christer

Ser ut som samme maskin Tommy har i Swissvax-styling. Ut fra det Tommy skriver er han kjempefornøyd med maskinen, så tror nok ikke det er et feil valg, det der.

Edit: var visst ikke helt samme maskin likevel...

Endret av Christer

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Registrer ny konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Informasjon

© Detailers Club Norway AS 2007-2017

Sosialt

Om oss

Her tar vi for oss det meste innen bilpleie. Alt fra vask til polering på hvordan du skal få din bil til å bli så blank som mulig