Fre

Polering / Forsegling BMW E91 i Skedsmo - Oslo

Polering + forsegling av en 2009 E91 (Touring, altså) Alpinhvit.

Jeg trenger ikke noe som holder i 5 år, da jeg skal selge bilen til påske. Men gjerne noe som holder greit til da, eller helst litt lenger.

Ser for meg en pris på max 2500,- Altså ønsker jeg det beste resultatet man kan få til den prisen :)

post-2767-0-72584500-1352449641_thumb.jp

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

For den prisen så får du en 1 - 1.5 stegs på rundt 10-12 timer tenker jeg, dvs rundt 8-10 timer maskin-polering. Resten er prepp og finish. Har du varmt sted å stå så kan du sende meg en PM, så kan vi ta detaljer der.

Evt ta det med Bernhard, som åpenbart har fått åpnet "kalenderen" sin litt nå. Er ikke mange detailere som når den karen til knærne engang...

Endret av Essiek
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har dessverre ikke noe sted det kan bli gjort selv.

Hvem er Bernhard da? Var lite respons her, sikkert pga prisen jeg satte. Men det er bare en slags "vinterklargjøring". Bilen skal ikke stilles ut i vinter heller akkurat. I sommerhalvåret er jeg nok mer kresen (og spandabel) . ;)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Høres jo bra ut! :) jeg får vente og se da, om det er noen som har både tid, sted og lyst :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Høres jo bra ut! :) jeg får vente og se da, om det er noen som har både tid, sted og lyst :)

Det står hvertfall ikke på lysten, tror det handler mer om tid og sted :)

F.eks Så skulle jeg gjerne tatt den selv da jeg bor på skedsmokorset, men har desverre ikke noe sted å stå lenger...

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive