NeDD

Rupes bigfoot 21 - Mindre bakplate ?

Nylig fått byttet regulatoren på min maskin, så nå fungerer turtallet helt fint.

Men den store bakplaten irriterer meg fortsatt.

Vet noen om det har blitt laget en mindre som er tilpasset den store versjonen?

Prøvde en rupes 15 som er noe mindre, og den er mer tilpasset mediums pads.

Vil denne bakplata passe 21 versjonen?

Endret av NeDD
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mener at jeg leste i en av diskusjonstrådene at mindre bakplater ikke var tilgjengelig siden maskinen ble veldig ustabil med mindre bakplater. Altså at det ble mye mer vibrasjoner... Mulig jeg tar feil, men det er det jeg mener å ha lest.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mener at jeg leste i en av diskusjonstrådene at mindre bakplater ikke var tilgjengelig siden maskinen ble veldig ustabil med mindre bakplater. Altså at det ble mye mer vibrasjoner... Mulig jeg tar feil, men det er det jeg mener å ha lest.

Det er korrekt. Rupes har testet og konkludert med at en mindre plate ville gå ut over bruken av maskinen.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vet ikke om jeg er fornøyd med at jeg visste det, eller om det er et tegn på at jeg bør logge oftere av DCN :ph34r:

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nylig fått byttet regulatoren på min maskin, så nå fungerer turtallet helt fint.

Men den store bakplaten irriterer meg fortsatt.

Vet noen om det har blitt laget en mindre som er tilpasset den store versjonen?

Prøvde en rupes 15 som er noe mindre, og den er mer tilpasset mediums pads.

Vil denne bakplata passe 21 versjonen?

HVordan utartet problemet seg da turtalsregulatoren sluttet og virke? Stoppa bare maskinen eller mistet du muligheten til og regulere turtallet? Rupees maskinen min har plutselig stoppet og lurer på om det kan være regulatoren:

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det kan nokk være regulatoren som gjør at maskina stoppet, min oppførte seg sånn at den plutselig senket turtall til minimum eller værste fall stoppet og når dette skjedde så var det ikke mulig og regulere noe.Jeg fikk ny maskin fra rupes med forbedret regulator og etter dette har maskina fungert helt feilfritt. Så jeg vil anbefale deg og ta kontakt med forhandler du kjøpte maskina fra eller direkte med Holgers som er norsk importør, så får du helt sikkert en kjapp og grei løsning på problemet.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

har vært i kontakt meg holgers men de vill ikke ta på seg og reparere den uten at jeg betaler , enda det er fortsatt fabriksgaranti på den. Syns dette var merkelig. Jeg kjøpte maskinen på powertoolsalesuk.com og skulle jeg har sendt den dit så hadde de alikavell kostet meg en formue i frakt:S

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja der har du problemet med og kjøpe fra det store utland og ikke lokalt i norge, funker fint det så lenge det ikke skjer noe med produktet men kan fort bli dyrere en og kjøpe lokalt i norge om man får problemer.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

har vært i kontakt meg holgers men de vill ikke ta på seg og reparere den uten at jeg betaler , enda det er fortsatt fabriksgaranti på den. Syns dette var merkelig. Jeg kjøpte maskinen på powertoolsalesuk.com og skulle jeg har sendt den dit så hadde de alikavell kostet meg en formue i frakt:S

Det er jo ikke merkelig i det hele tatt. :)

Kjøper du i Norge er det Holgers som har garanti- og reklamasjonsansvaret.

Kjøper du i UK er det britisk importør som har ansvaret.

Dette er helt normalt og gjelder så godt som alle produkter. (Enkelte reklamerer med verdensgaranti, og de er unntakene)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Min vandret på turtallet etter hvor mye press det var. Samt start på hastighet 1 ikke var mulig. Måtte ha minst 2.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har rupes LHR21ES men den bakplata er i største laget.Så nettopp en video fra chemical guys på you tube å her sier

di at bakplata på rupes 15 passer på 21.stemmer dette .Har sett andre innslag her inne at maskinen er så nøye avbalansert at

bakplatene ikke er byttbare men nå er jo CG en forhandler av rupes.Hva er rett :wacko:

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er mange her som bruker 15-bakplaten på 21-maskinen med hell...

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bakplata fra 15 passer på 21. Kjør på. :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjører med 15 bakplate på 21 maskin og det fungere utmerket det :D

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Supert .Takker masse for rask tilbakemelding.NÅ ble jeg en lykkelig mann :D:D

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive