audimannen

MG NXT Tech Wax Spray / Ubrukelig ?

Kanskje det er skrevet før om denne MG spray, Men den er ubrukelig ,og et slit å få av.!! Jeg brukte Nattys white som siste steg mandag ,men den trakk mye støv. Statisk" Jeg hadde da en.spray flaske stående ubrukt ( minnes noe.neg langt bak negativt) og det endte med et helsikes arbeid, MF.buffe tok 10%..maskin hvite puter var DA hadde ikke effekt, så jeg tok MG 21 sealant Glaze,for å løsne tech wax. Er den NXT spray MG 710 ml så ubrukelig ?? Temp var 15+ i garasjen . Og andre som har merket støvsamling " etter nattys white ? Som.siste step ) Meterogrå met Audi A3 (perlemutt

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den har vel ikke akkurat lang holdbarhet. Det du trenger er en quick detailer, ikke en sprayvoks.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sant det, men denne var seig,og vanskelig å buffe, tørke bort. Det værste jeg har prøvd.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Korleis brukte du sprayvoksen?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ristet den 2 min. Sprayet på pads og ikke panelspray. Kanskje den ikke skal tørke før buffe. Jeg ventet 20 min før avtørking

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

La du tyyynt!?

Er vel vanligt å spraye på eit panel. (1 eller 2 spray) Bruke mf for å fordele og andre siden på mf for å ta det av med ein gang.

Står det oppskrift på flasken?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive