Gå til innhold

E30 325i Oppsumering 2013 og spørsmål s.10 :)


Jørgen Lie

Recommended Posts

Johannes

Ja, jeg har vel aldri vunnet noe som helst, hverken på det ene eller andre, så foruten en heftig lottogevinst så er nok dette stort for min del i alle fall! :) Om jeg forsto det riktig, så hadde jeg rundt dobbelt så mange stemmer som han som var bak meg på peoples choice, og det synes jeg sier litt :) Jeg er i alle fall storfornøyd :D

Takk takk Johannes! (Jeg så bilde du posta, ser ut som om du har tatt d vekk nå.. Nesten slik at d ble en frisk idé i hode mitt, men man skal vel være forsiktig med å trikse alt for mange farger, selv om fargen du ga felgene faktisk da hadde gått igjen i en farge på bilen pr dags dato ;) )

Hjertelig takk! :) Jaa, det var et hyggelig treff! Plassen ble faktisk for liten til slutt. Været var vi også heldige med, da d så mørkt ut for både kuldegrader og snø dagen før :P

Hehe ja, jeg tok det vekk igjen i tilfelle det var støtende.

Synes det ble gromt når jeg redigerte alle lyktene til gul, pluss felgene. Hehe, kan publisere bilde om du vil!

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JørgenT

Takk for det! Hehe, ja, men det er jo ikke sikkert at det en gjør faller i smak hos andre! Så dette var morro :)

Er jo deilig å få en bekreftelse på at du har gjort mye riktig hvertfall :)

Fikk selv 1 plass i C70/S70/V70 klassen med V70 Ren jeg hadde på et volvotreff for noen år siden. Var ca 80 bilen i min klasse, og jeg fikk 44% av stemmene. Herlig å vite at de fleste rundt meg synes jeg hadde "gjort det riktige" :)

Igjen, feeet bil du har :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jørgen Lie

Tusen takk igjen folkens! :) Ja, det er en fin bekreftelse:) Håper og komme meg på flere treff så flere får se bilen også! Morsomt å dra rundt og snakke med likesinnede og vise frem d man har jobbet på og kostet på :)

IG: E30norway
Fotoside: http://www.facebook.com/jorgen.lie.photography
Kjøretøy: 02 E46 M3, 86 E30 325i M-tech1 2d, 86 320i 4d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...
Jørgen Lie
Etter en fantastisk dag på Frøya Motorsportsenter i går, så kom jeg faktisk hjem med enda en pokal :D:D:D Fikk pris for fineste ombygde før 1990 :) Må si denne sesongen allerede har vært bedre enn alle de andre jeg har hatt tilsammen! Utrolig morsomt at alle liker bilen, og har tilgode å få negativ kritikk, i alle fall face to face. Ekstra morsomt var det at et styremedlemm i hovedklubben til BMW CCN fortalte meg at "dette er oppskriften på en perfekt E30, og du ar gjort alt riktig! Det er stas å høre fra en generasjon som kanskje ikke brenner for dekkstrekk, rikelig senk og breie felger!
Her er i alle fall noen bilder fra helgen :)
485845_495351310536756_1761279429_n.jpg
421278_495351327203421_277068597_n.jpg
10237_495351333870087_1209047365_n.jpg
971668_495351520536735_58929491_n.jpg
425322_495351890536698_1420034934_n.jpg
249133_495351893870031_62385941_n.jpg
8906_495351927203361_1040092759_n.jpg

IG: E30norway
Fotoside: http://www.facebook.com/jorgen.lie.photography
Kjøretøy: 02 E46 M3, 86 E30 325i M-tech1 2d, 86 320i 4d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jørgen Lie
......dette er helt overveldende. Jeg har vært på tre treff de siste 5 ukene og kommet hjem med 4, ja 4 (!!!!!!) pokaler! Jeg er så utrolig fornøyd, og kan ikke få sagt hvor stor pris jeg setter på alle fine ord og hyggelige samtaler med folk. :) At bilen skulle bli mottatt på denne måten hadde jeg aldri i min villeste fantasi drømt om en gang!
I går på GS-treffet i Bud, å fikk Madde pris for fineste modifiserte før 1990, og vi er begge to strålende fornøyd, spesielt siden Prinsesse Madeleine giftet seg i går, og hun er opphavet til navnet på bilen ;)
yu2halrmozdnxz9t36na.jpg
Endret av Jørgen Lie
  • DCN Poeng 2

IG: E30norway
Fotoside: http://www.facebook.com/jorgen.lie.photography
Kjøretøy: 02 E46 M3, 86 E30 325i M-tech1 2d, 86 320i 4d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tommy

Grattis, så pen ut bilen din live. Jeg hadde det ganske travelt på treffet, å fikk ikke sett så mye som jeg skulle ønske, å fikk ikke hilst på deg, å gitt deg "litt negativ kritikk ang dekkstrekket face to face" ;)

Tommy

 

TOMMY'S CAR SPA FOUNDER
SWISSVAX CERTIFIED DETAILER

SWISSVAX CERTIFIED INSTRUCTOR

DCN APPROVED DETAILER

2017 RUPES AMBASSADOR

RUPES ADVANCED LEVEL INSTRUCTOR


Tommy's CAR SPA (facebook)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tommy

Stod i verkstedshallen, og hadde demo for Swissvax. Jeg fløy opp på morningen, og tilbake på kvelden. Så fikk jeg en luftetur i ESS M3'en til Michael P under crusingen.

Tommy

 

TOMMY'S CAR SPA FOUNDER
SWISSVAX CERTIFIED DETAILER

SWISSVAX CERTIFIED INSTRUCTOR

DCN APPROVED DETAILER

2017 RUPES AMBASSADOR

RUPES ADVANCED LEVEL INSTRUCTOR


Tommy's CAR SPA (facebook)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jørgen Lie

Ååhh.. Men da vet jeg hvem du var. Sto der inne en stund og så på at du jobba! :) Du drev på med nederste halvdel av venstre side av panseret :) Sto ganske langt frem, rett på venstresiden din!

IG: E30norway
Fotoside: http://www.facebook.com/jorgen.lie.photography
Kjøretøy: 02 E46 M3, 86 E30 325i M-tech1 2d, 86 320i 4d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tyggern

Det burde vel ikke være noen stor overraskelse verken for deg eller bilen at du har klart å sette sammen en pokal samler.

selv med mye dekkstrekk ;)

Det blir nok ikke den siste..

Mvh Torgeir Thorud
"just looking for that perfect shine"

Min S&S "samletråd" noen av mine jobber  |||  Porsche 964RS 100t Detail  ||| Porsche 996 GT3 MKII  |||  
TAS on Facebook      |||    Mine biler BMW E24 635CSi og fler  |||  TAS Instagram

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jørgen Lie

Jo, jeg har vært like overrasket hver gang, fordi det har vært såpass mye bra at det har aldri vært "selvsagt" at det skulle skje. Har heller ikke tenkt slike tanker når jeg har gjort alle oppgraderinger som jeg ville gjøre for å få bilen slik JEG vil ha den. Man vet jo ikke om andre har sansen for det en gjør :) Derfor er det så utrolig morsomt at det faller i smak hos de fleste!

IG: E30norway
Fotoside: http://www.facebook.com/jorgen.lie.photography
Kjøretøy: 02 E46 M3, 86 E30 325i M-tech1 2d, 86 320i 4d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jørgen Lie

Hjertelig takk, Belle! :)

Nei, blir nok ikke tur dit desverre. Vært på biltreff to av tre frihelger nå denne frituren, så det var en hvis frøken som mente jeg kunne bruke en helg på henne også ;)

Endret av Jørgen Lie

IG: E30norway
Fotoside: http://www.facebook.com/jorgen.lie.photography
Kjøretøy: 02 E46 M3, 86 E30 325i M-tech1 2d, 86 320i 4d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tommy

Hjertelig takk, Belle! :)

Nei, blir nok ikke tur dit desverre. Vært på biltreff to av tre frihelger nå denne frituren, så det var en hvis frøken som mente jeg kunne bruke en helg på henne også ;)

Må vel være helt greit å bruke en helg til på frøken madde

Tommy

 

TOMMY'S CAR SPA FOUNDER
SWISSVAX CERTIFIED DETAILER

SWISSVAX CERTIFIED INSTRUCTOR

DCN APPROVED DETAILER

2017 RUPES AMBASSADOR

RUPES ADVANCED LEVEL INSTRUCTOR


Tommy's CAR SPA (facebook)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Jørgen Lie

Om noen har interesse for foto (ganske bilrelatert) så har jeg ordnet meg en egen side på facebook der jeg poster bilder. Allerede etter lite døgn har jegn nesten 300 (!!!!) "liker".:) Om noen vil følge meg, gå inn på linken under :)

http://www.facebook.com/JorgenLiePhotography

IG: E30norway
Fotoside: http://www.facebook.com/jorgen.lie.photography
Kjøretøy: 02 E46 M3, 86 E30 325i M-tech1 2d, 86 320i 4d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...