Gå til innhold

E30 325i Oppsumering 2013 og spørsmål s.10 :)


Jørgen Lie

Recommended Posts

Jørgen Lie
Da kommer det en liten update igjen :)
Siden jeg snart drar på sjøen, så fant jeg ut at jeg skulle hente hjem E30`n. Huset som hadde garasjen som bilen sto i er til salgs, så for å slippe styr mens jeg var ute, så dro jeg og hentet den i dag. Minigris sin M-tech1 (min gamle) er ute av min garasje, så da er den ledig! :)
Tok med meg nyoppladet batteri, satte på polene, og Madde starta tvert ;) Herlig å høre M20`n igjen..! :mrgreen:
Da jeg kom hjem, så var planen egentlig å bare sette den i garasjen...............Dét, skjedde ikke.
Beklager dårlige mobilbilder... Skal få tatt skikkelige bilder i morgen når det blir lyst.:)
Først ble det montert MHW-lykter:
Rent og pent :)
3l1d9qh67xswifrjxwaf.jpg
Voila!
9euxwmddw3ccc1pn23z0.jpg
Usikker på om disse skal være på, eller om det må jaktes etter helrøde lykter i stedet. De er i alle fall montert nå :)
Enda fantes det jo mere på "lager".....
o1cl9w7muift7gqei07y.jpg
Jaddaaaaaaa 8) 8) 8) 8)
xc4qrbxme27jfnjblqea.jpg
ouiiy6jpxwmgh85gchf7.jpg
ss0657xuaq1nlagnacps.jpg
Så et lite stemningsbilde av vintermodus-looken ;)
xsyg2tumxiss0vufx6ty.jpg
qiloiogg1d59q9qanvx5.jpg
Sesongen 2013 er offisielt i gang ;)
  • DCN Poeng 1

IG: E30norway
Fotoside: http://www.facebook.com/jorgen.lie.photography
Kjøretøy: 02 E46 M3, 86 E30 325i M-tech1 2d, 86 320i 4d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kristian Nafstad

Så mye mer komfertabelt ut med skinnseter.. æsj, har mer og mer lyst på det nå!!

Kjører Golf MK6 2011 

 

- Kjørte BMW E46 320i 2000 mod 2012-2014

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jørgen Lie

kristian_ : Fantastisk godt og sette seg inn i skinnstolene enn de orginale sofastolene ja ;) Senke setet helt ned, vippe sitteputa ned i bakkant, og bare kjøre rundt, med vinduet åpent for å høre M20-lyden, og varmeapparatet på fult med fotvarme for ikke å fryse ;) Trivsel i gammel E30 det ja!

Challenger: Enig.. Det var et meget bra løft for interiøret, og for min egen del ;)

IG: E30norway
Fotoside: http://www.facebook.com/jorgen.lie.photography
Kjøretøy: 02 E46 M3, 86 E30 325i M-tech1 2d, 86 320i 4d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kristian Nafstad

kristian_ : Fantastisk godt og sette seg inn i skinnstolene enn de orginale sofastolene ja ;) Senke setet helt ned, vippe sitteputa ned i bakkant, og bare kjøre rundt, med vinduet åpent for å høre M20-lyden, og varmeapparatet på fult med fotvarme for ikke å fryse ;) Trivsel i gammel E30 det ja!

Det tviler jeg ikke på! Fint du koser deg med bilen :D Ikke alle som har en E30 og gjør det, de blir som oftest ihjelkjørt, ihvertfall i området her.

Kjører Golf MK6 2011 

 

- Kjørte BMW E46 320i 2000 mod 2012-2014

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jørgen Lie

Det tviler jeg ikke på! Fint du koser deg med bilen :D Ikke alle som har en E30 og gjør det, de blir som oftest ihjelkjørt, ihvertfall i området her.

Her kjøres det ikke ihjel, det nytes ;)

Nydelig E30. Men ikke helt fan av stor tung støgg subwoofer i en liten kjapp klassisk sportsbil :P

Hehe, den er ikke så stor og tung, ikke er den tilkoblet heller :P Tok den ut av min gamle E30, så satte den baki der mens bilen lagres, så er den unna veia ;) Men litt musikk må det være, så den kommer nok til å bli kledd og montert, så fremst det blir OK plass etter at stabstag bak er montert :) Kommer ikke til å kunne være så kjapp uansett etter OZ`ene kommer på og coilovers`n blir brukt til det de skal brukes til ;)

IG: E30norway
Fotoside: http://www.facebook.com/jorgen.lie.photography
Kjøretøy: 02 E46 M3, 86 E30 325i M-tech1 2d, 86 320i 4d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Jørgen Lie

Takk takk folkens :D

Ringene er hverken nye eller oppfrisket på de bildene der ;) De har klarlakk der, som nå er fjernet, og nå er de polert opp med en ufattelig grom glans 8)

IG: E30norway
Fotoside: http://www.facebook.com/jorgen.lie.photography
Kjøretøy: 02 E46 M3, 86 E30 325i M-tech1 2d, 86 320i 4d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bernhard
Jørgen Lie

Han som har renovert felgene har tatt maaaasse bilder underveis, så når jeg får disse, så skal jeg prøve og sette sammen bilder som viser hele oppussingen fra start til slutt :) Har vært litt tilbakeholdende med bilder/farge osv, da det for tiden er meget hard konkuranse på felgfronten. Er meget aktiv på www.bimmers.no, og der må man holde enkelte kort tett inntil brystet om man skal ha en sjans til og skille seg ut i mengden ;)

Tipper han som renoverer felgene blir ferdig kanskje ila helga, og jeg kommer hjem på fri ila neste uke, så da skal de hentes og jeg får alle bildene som han har tatt :)

IG: E30norway
Fotoside: http://www.facebook.com/jorgen.lie.photography
Kjøretøy: 02 E46 M3, 86 E30 325i M-tech1 2d, 86 320i 4d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...