olav framvik

Ny bil + forsegling...

He,i har bestillt golf VII highline 1,4 bensin Svart/perle....Lurer på å behandle den med autoglym sin langtids behandling som kan poleres i etterkant, i motsettning til feks Ditec. Er det noen her som vet noe om den? Har prøvd å legge det på en bil osv?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjøp deg en voks, og gjør jobben selv ;) Swissvax Shield feks....

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg hadde ikke gidda å smørt Shield utover hele bilen innvendig hvertfall, Krisfje.

Hva er prisen? Vi betalte 2000 spenn eller no i 2007 for AG LifeShine, men har hørt rykter om at prisen er dobblet og vel så det, men du får jo en fancy bag med greie produkter, samt vi fikk Srp og egp i miniflasker en gang i året og det er en kombo med grei holdbarhet. Men har du interesse for det så er det egentlig penger rett ut vinduet.

Siden det er Møller bil så kan du høre med dem hva dem tar for en Swissvax klargjøring, men er usikker på om den tar innvendig, men det kan sikkert Dag/Kim svare på nå de ser tråden eller du kan sende dem en pm.

Endret av Sigmund S Dy.
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

"Innvendig"?.....

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

"Innvendig"?.....

= adjektiv, innvendig, uttales ['inʋendɪ] på innsiden, inni, mots. utvendig

"Innvendig var huset nyoppusset".

Møller er vel en av norges største pushere av AG LifeShine som består av lakk, -glass og innvendig forsegling. Det er mer enn kun lakk, såfremt de ikke har begynt og dele opp pakken eller tar den lette løsningen med AG 02B/03B og SRP + EGP utvendig

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du skriver "Jeg hadde ikke gidda å smørt Shield utover hele bilen innvendig hvertfall, Krisfje" Hvor har jeg snakket noe om innvendig mtp. Shield?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Poenget( billig, som sådan) mitt var at det er mer en kun lakkbeskyttelse i pakken og en trenger mer enn bare Shield for å kunne gjøre selv det som ligger i AG pakka :-)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Trådstarter snakker bare om lakk, så derfor jeg ikke skjønte at du hadde tatt inn interiør ;)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du er for dyp for oss Sigmund :D

Om det er Autoglym SRP og EGP som brukes er det gode saker, så null problem å bruke det. "problemet" med mye av klargjøring er resultatet, det er mye bra, men desverre også mye rart av jobber som gjøres på biler. Se bare på Tommy sin polering av ny Golf, der var det nok å rette opp i.

Så for min del så hadde jeg endt opp med å ta den jobben selv, er bilen fabrikkny, så er det enkle steg som skal til for å få det bra, og det er noen timer jobb der du og bilen kan bli kjent med hverandre ;)

god avfetting (prickbort og ironx), skikkelig vask, en lakkrens og SRP + EGP og bilen ser nok veldig bra ut etterpå.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mente å ha hørt at autoglym har blitt MYE bedre på holdbarhet det siste året på forsegling. vokser stadig bilen jeg har i dag med concurso fra sw... Men likte tanken på at bilen skulle være like glatt som nypolert i flere år..(hvis det stemmer da) Og bilen holdes utenom møller da jeg prøver meg på din bilpartner....

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive