Gå til innhold

Recommended Posts

Skrevet

Holder på å polere en Passat 2008 og der er kromlistene rundt vinduene falmet på en måte, forslag for å få dette blankt?..har bare autosol og poleringsmidler hjemme..tør jeg prøve autosol? Er redd for å ripe...

Skrevet

Funker bra med de fleste milde poleringsmidler har jeg erfart. Scholl S40 tar det meste ;)

Skrevet

Brukte vanlig prosedyre som på lakken. S3 goldt og S40. Fikk fine halv blanke krom lister :)

BMW F30 320D 2012 M-Sport

Vw Passat 2.0 TDI 2009 R-line

Vw Passat 1.9 TDI 2006 Highline

Seat Toledo 1.6 SR 2000

Skrevet

De skal nok være halvblanke, men nå er de skjoldete og ganske stygge på en ellers velholdt bil..får prøve litt for hånd med overnevnte poleringsmidler...

Skrevet

Jepp det skal de :) Mine var også ganske skjoldete. Regndråper og masse skitt som ikke gikk vekk på noen annen måte ;)

BMW F30 320D 2012 M-Sport

Vw Passat 2.0 TDI 2009 R-line

Vw Passat 1.9 TDI 2006 Highline

Seat Toledo 1.6 SR 2000

Skrevet

Brukte da maskin med orange uber og scholl s 17+..Og listene ble kjempefine! Ut i garasjen nå og legge et et lag collonite 915 på lakk og lister!..

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Detailers Club bruker informasjonskapsler (cookies) til å måle trafikk, optimalisere siden og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du dette og våre Personvernvilkår