Mats

Permanon

Hei!

Noen som har erfaringer med Permanon sine produkter? Leste litt om dem på Shinearama nå og det så jo veldig lovende ut. Men det er mange ganger stor forskjell fra det produsenter skryter om og virkeligheten.

Så er det noen som har noe erfaringer? :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei!

Noen som har erfaringer med Permanon sine produkter? Leste litt om dem på Shinearama nå og det så jo veldig lovende ut. Men det er mange ganger stor forskjell fra det produsenter skryter om og virkeligheten.

Så er det noen som har noe erfaringer? :)

Var inne på tanken av å prøve Permanon, leste en masse på både salgssider og hjemmesiden til Permanon, pluss en del filmer Permanon selv har lagt ut på YouTube. Hele greia høres veldig lovende ut, men så så jeg en film der de viste frem beading og sheeting etter 2-3 måneder, da slutta jeg å bli imponert egentlig :P

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har prøvd permanon på vinduene, og ellers på firmabilen, og det funker bra, sheeter mer enn det beader, blir på samme måte som G1 fra gtechniq, bare ikke fullt så markant. Det har virket greit i ca 3 måneder til nå. Permanon produserer bla endel av produktene til Gtechniq.

Og for å nevne det, jeg kjenner godt importøren av Permanon i Norge, og de tester det ut på diverse overflater i disse dager.

Bla så er det lagt ut til test hos endel lokale bilforhandlere på palmekysten.

Jeg fikk en vennskaplig"korreks" når jeg vinterpreppet MC min, og brukte dodo orange crush og colli 845 istedenfor permanon... hehe. :lol:

Måtte da forklare at det hadde med kosen å gjøre, påføring av permanon tar kun et par minutter på en hel bil.

For en klargjører med tidspress så vil nok permanon være tingen tror jeg.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive