ronnys

Ødelagt bakplate på kestrel da.

Holder på å stelle opp en gammel Mondeo som jeg tenkte dattera skulle få å kjøre med nå når hun blir 18, lakken er en ekstremt matt rød som jeg ikke vet navnet på. Faktisk var den så matt at jeg måtte til naboen og låne hans hitatchi roterende ettersom det rett og slett ikke var nok cut i da'n min..etter scholl s3 og roterende gikk jeg over til da maskin en kestrel da6 pro med en myk skumbakplate fra bilnerden som er helt ny og padden var en orange uber og polishen var scholl s17+ ...under kjøring på taket ble senter av padden så varm at borrelåset løsna i senter og nærmest smelta i en sirkel...kjørte ikke så veldig lenge, kanskje halve taket...er dette vanlig? Hvordan unngå dette? ..bytte bakplate?..

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den skumplata fra bilnerden gitt at skogen hos meg, men det var at den gikk i oppløsning, ikke at padden ble ødelagt..

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjøpte samme bakplate og er fornøyd. Mindre varmgang i den enn i originalen. Bytter mellom puter for hvert run så den får avkjølt seg. Ikke hatt noe problem.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjørte antagelig for lenge da, får bestille en ny bakplate og noen ekstra padder og lære av hendelsen...

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og der har jeg havarert plate nr2 denne gang med lavere fart og nesten null temperatur...jeg får bare ikke disse platene til og holde..har gått tilbake til plata som var med maskinen....mye mindre vibrasjoner ble det også..

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da ordna det seg med bakplata som gikk sund, får en ny 10mm tykk plate som erstatning for 30mm plata som gikk sund! Kjempeservice som vanlig fra bilnerden!..

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive