Da9el

Er dette en ok pakke??

Det er en veldig fin pakke. Ville også vurdert å kjøpe de ekstratingene som anbefales i bunn av annonsen.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har en del av det som står under der :)CG 53 skal jeg og bestille om det blir

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har brukt disse putene på DAS6-Pro. Den er tilsvarende den maskina som er med i pakka såvidt jeg vet.

Min erfaring er at putene sitter dårlig på bakplata som følger med maskina. På bakplata fra sholl derimot, sitter de som et skudd.

Hvis du kontakter SS er det sikkert ikke noe problem å få noen alternative puter :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vurderer selv å kjøpe denne pakken. Er det noen som har erfaringer med denne maskinen? ;)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har kjøpt meg denne pakken i dag. Fått mail om at den er sendt fra Scandicshine i dag, men kun melding til posten foreløpig. Håper jeg får den før helga, så kan jeg jo skrive hva jeg synes om den...ut i fra en rookies synspunkt da:)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har brukt Scholl på orginalplate uten problemer i lang tid. Mitt tips er å kjøpe noen ekstra pads som du bytter mellom ofte, så du unngår å ødelegge paden grunnet varmegang ;) ta med en padbørste også :)

Endret av Andreas.
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjøpte den pakka der jeg også som en start fin maskin osv, men kjører du på høyt turtall over lengre tid med litt press så er det fort gjort at padder smelter og dette kan jeg nesten garantere at kommer til å skje da det bare følger med 1 av hver Pad i den pakka til ss , dette er vell egentlig noe ss burde tatt til tanke selv også mener Jeg når dem setter opp en slik pakke og vet at det kommer til å gå dårlig med tanke på pads .

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, Scandicshine anbefalte at jeg tok med flere pads, noe jeg gjorde...tok med en del andre ting også, så Ketil på Scandicshine satt opp en fin pakke til en fin pris. Må forøvrig skryte litt av de, da jeg bestillte denne i formiddag og ser nå at den er på vei mot Oslo. Følger den samme postgang som de to foregående bestillingene mine, vil de være meg i hende i morgen ca kl 1330. Det er ikke værst synes jeg.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

http://www.scandicsh...&product_id=469 dette er en fet pakke, men anbefales dette med biltemamaskin? :P

Pakken er i utgangspunktet rettet mot bruk med roterende maskin, men det er i utgangspunktet ikke noe i veien for å bruke poleringsmidlene med Biltemamaskin (gitt at du mener den tohodete Cyclokopien). Du vil trenge andre pads da Biltemamaskinen tar maks 100mm pads, og jeg stiller meg også litt undrende til at det ikke er noe mellomsteg mellom S2 Orange og S40 - personlig synes jeg det kanskje er et litt stort steg. Bakplaten som følger med vil du heller ikke ha bruk for.

I korte trekk vil du sitte igjen med en del produkter du ikke får brukt, så min høyst subjektive anbefaling er å kjøpe poleringsmidlene løst samt pads som passer til Biltemamaskinen du har, samt kluter etc utenom. Hvis du sender SS en mail og spør om en pakkepris og forklarer hva du har av utstyr allerede, vil jeg tro de kan gi deg en fin pris på produkter du faktisk har bruk for og kommer til å få brukt.

Hvis du derimot har tenkt å ta steget til roterende innen overskuelig fremtid er ikke dette en dum pakke å kjøpe, men min (igjen høyst subjektive) mening er at du kanskje burde hatt S17+ som et mellomsteg mellom S2 Orange og S40, evt kjøpt S30 Easy Clean i tillegg. I tillegg trenger du som nevnt over 100mm pads til Biltemamaskinen.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Pakken er i utgangspunktet rettet mot bruk med roterende maskin, men det er i utgangspunktet ikke noe i veien for å bruke poleringsmidlene med Biltemamaskin (gitt at du mener den tohodete Cyclokopien). Du vil trenge andre pads da Biltemamaskinen tar maks 100mm pads, og jeg stiller meg også litt undrende til at det ikke er noe mellomsteg mellom S2 Orange og S40 - personlig synes jeg det kanskje er et litt stort steg. Bakplaten som følger med vil du heller ikke ha bruk for.

I korte trekk vil du sitte igjen med en del produkter du ikke får brukt, så min høyst subjektive anbefaling er å kjøpe poleringsmidlene løst samt pads som passer til Biltemamaskinen du har, samt kluter etc utenom. Hvis du sender SS en mail og spør om en pakkepris og forklarer hva du har av utstyr allerede, vil jeg tro de kan gi deg en fin pris på produkter du faktisk har bruk for og kommer til å få brukt.

Hvis du derimot har tenkt å ta steget til roterende innen overskuelig fremtid er ikke dette en dum pakke å kjøpe, men min (igjen høyst subjektive) mening er at du kanskje burde hatt S17+ som et mellomsteg mellom S2 Orange og S40, evt kjøpt S30 Easy Clean i tillegg. I tillegg trenger du som nevnt over 100mm pads til Biltemamaskinen.

Har en enhodet biltemamaskin. Vurderer å gå til innkjøp av trepakningen med S3, S17+ og S40. Må også kjøpe bakplate og pads til maskinen da. http://biltema.no/no/Bilpleie/Vask-og-Rengjoring/Polermaskin/Polermaskin-1200-W-17080/ det er den maskinen. Tror du dette går bra å kombinere? Har maskinen fra før, så hadde vært greit om den kunne blitt brukt sammen med disse produktene :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ah, det der er jo en roterende maskin. Da vil innholdet i den pakken fungere utmerket. :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ah, det der er jo en roterende maskin. Da vil innholdet i den pakken fungere utmerket. :)

Herlig!! :D

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for svar folkens. ;) tror det blir denne pakken.

syns jeg leste noe om att man burde ha scholl s30 også med pakken.lyst å

utdype det litt. er helt færsk på disse produktene.

Kun jobbet med meguiars og 2 hoders maskin.syns ikke det gir helt et resultat

jeg er fornøyd med

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for svar folkens. ;) tror det blir denne pakken.

syns jeg leste noe om att man burde ha scholl s30 også med pakken.lyst å

utdype det litt. er helt færsk på disse produktene.

Kun jobbet med meguiars og 2 hoders maskin.syns ikke det gir helt et resultat

jeg er fornøyd med

Jeg tok S03 og S30 med i min pakke i stedet for S17 og S40. Kommer vel litt ann på hva slags lakk bilen din har, min har veldig har lakk, derfor dette valget. Fikk forøvrig prøvd maskinen i dag, sammen med S03 og S30. Ble utrolig bra VW Passat 10mod. Toppe det med CG Creme Glace og CG Lava...så da får vi se hvordan den klarer seg gjennom kong vinter:)
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive