Gå til innhold

Lysholms "samlede verker" Logg


Lysholm

Recommended Posts

Siden framsetene ble såpass bra så ble også farveforskjellen mot baksetene stor. Bestemte meg derfor tidlig at baksetene skulle tas. Har ventet litt på leveranse av farve fra USA, men fikk farven i midten av uka. Dagens økt ble derfor farving av bakseterygg. Denne var rimelig grå i farven og har også en rimelig stor farveforskjell fra sitteputen som er mer skjermet fra vær og vind. Sitteputen skal selvfølgelig også tas.

 

Før:

 

E50131AC-C1D4-4CB7-9BFF-5222BF422A07_zps

 

36184D43-1100-45A2-AD3E-8A4CD3283F9F_zps

 

5927B42D-A61A-4A89-96FC-1E339933B139_zps

 

C1EF6737-D1F0-4C09-BFAC-DB7648905033_zps

 

BD419054-2FF5-4588-A74E-8346A1408223_zps

 

Pussing av skinn:

 

F388451D-5589-4851-BA1A-90E12B21BE82_zps

 

Fjerning av fett i skinnet:

 

529D8CFE-8BAA-4159-924D-B8409B6E0750_zps

 

Bruker varmepistol for at farven skal tørke raskere. Varmepistolen fra Biltema takket for seg, men heldigvis hadde jeg en gammel hårføner som ikke var bra nok for kona i garasjen slik at tørkingen ble gjennomført:

 

Død:

 

EBBA1E6A-2CC9-4BBC-BFDB-EE1ACCA712E1_zps

 

Redningen:

 

26D42FFD-C6DC-4C9A-B989-8409C24EC0D1_zps

 

Ferdig:

 

F63453EE-6138-4F5B-BC99-185B635E9E00_zps

 

0EB9925C-EB05-457D-91DA-C6540D86C293_zps

 

B39F75E2-AED6-4A7E-8AF4-3237C74C46B4_zps

 

3832E67D-1F60-474D-A0D3-9F8B618D3A39_zps

 

41CC9BED-DAF1-4DDB-90B1-021528CD7C78_zps

 

356408DA-6CE0-40D5-BF8C-C79EE0564967_zps

 

09A16313-5067-4415-B528-3A0981FA14C5_zps

 

C11A9DE8-8208-40F4-911A-12A5C9937CB7_zps

 

1033E510-C5B5-41EE-A6D8-D35F7215FE70_zps

 

 

  • DCN Poeng 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sagaen om oppfargingen av setene har sett sin ende. Etter nærmere 600 ml med farve er alle setene nå farvet opp. Dagens arbeid ble sitteputen bak i tillegg til noe lydisolering som ikke var festet slik det skulle. Dette måtte selvfølgelig rettes på.

 

Før:

 

E516BDC3-776D-4120-B657-FE77013CC629_zps

 

A3264038-B3AA-4CF3-BED4-340D390B78AB_zps

 

2929899D-6A57-4070-B266-EA23A49A034E_zps

 

Etter:

 

8729BCEC-0292-45D9-8688-97ADECF7C407_zps

 

F6FF1D70-E48C-46F5-A56F-E8C07F638F25_zps

 

607975CB-F77B-495D-A00D-9DCB5B2F0DD9_zps

 

Lydisolering og gjennomføring under demontering:

 

772C24A3-D6FF-459F-A829-F9112EFEF9EA_zps

 

915186C6-B1D7-4265-B443-17F68FEAF6E9_zps

 

88E83A22-1D2C-42B3-A783-50A192441C73_zps

 

Ferdig rettet:

 

5517FB6A-5A40-41F4-A317-AB5BE32544E5_zps

 

C81FE6AD-1B90-4907-A5BD-61EBB79D0D64_zps

 

Bakseterygg montert:

 

4405DD88-3F0D-4DE0-B7C7-36FBE8D20889_zps

 

8F54CDDD-9E6A-4E84-BC8C-40628F1004F2_zps

 

 

  • DCN Poeng 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble en rask runde på seteryggen bak og midtputen med SV Leather Milk slik at det kan trekke godt inn. Det samme skal gjøres med sitteputen i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For et prosjekt :) Jeg er litt svar for E36 cab..

Hvor mye betalte du for 1liter farge fra USA?

Ser ut som du legger skinnfarge med fresh up metoden altså med svamp? Ble det brukt noe form for grunding og top coat under skinnfarging?

Anbefaler deg å forsegle skinnet, spesielt mtp at det ser ut som du har lagt farge med svampen ;) 

Makki's CarSPA

Koch-Chemie®: Excellence for Experts

Colourlock®: Get the best out of your leather!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, _Makki_ skrev:

For et prosjekt :) Jeg er litt svar for E36 cab..

Hvor mye betalte du for 1liter farge fra USA?

Ser ut som du legger skinnfarge med fresh up metoden altså med svamp? Ble det brukt noe form for grunding og top coat under skinnfarging?

Anbefaler deg å forsegle skinnet, spesielt mtp at det ser ut som du har lagt farge med svampen ;) 

Prisen for farven finner du her: http://www.leatherrepairkits.com/shop-2/

Største flaske er 300 ml.

 

Prosessen jeg fulgte er som følger:

- Vask og skrubb skinnet godt med APC el.l

- Slip ned skinnet med 800 eller 600 papir (skaper heftgrunn)

- Vask skinnet godt med sprit for fjerning av sliperester og fett i skinnet

- Legg på farve enten med svamp eller sprøyte (f.eks denne: http://preval.com/diy-pro-products/preval-sprayer/). Jeg brukte svamp, da jeg egentlig ikke hadde planer om full oppfarging av skinnet. Fargingen blir nok jevnere med sprøyte.

- Topcoat kan legges for å gjøre skinnet blankere eller mattere, men det er ikke behov for dette. Jeg brukte kun SV Leather milk etter endt herdetid på 24 timer.

 

https://www.leatherrepairkits.com/Online_Repair_Instructions.pdf

Endret av Lysholm
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens kosejobb ble påføring av SV Leather Milk på sitteputen bak pluss montering av sittepute. I tillegg kjørte vi full diagnose på SAABen kun for å konstantere at alt er i skjønneste orden.

Da jeg likevel var i garasjen så tok jeg også en rask touch-up med matt lakk på viskerarmene både på caben og på SAABen. Jeg skal ta av viskerarmene på caben i vinter og spraye over de slik at fargen blir jevn.

 

Setene ferdigbehandlet:

 

CCA0A4E1-9AE7-4A4A-921C-61F5102FDE8A_zps

 

208B233C-4C39-405C-9A50-37B4BD80BC9A_zps

 

Montert:

 

5399D4A3-B662-465B-A606-DCC0C6D41E21_zps

 

B1120D50-D14F-4E54-8E21-AD0D415F9F2C_zps

 

Ferdig interiør:

 

E1A2D6D4-00F8-4B29-9CD8-37B5C2799F42_zps

 

5ED1B99C-DC9A-46CD-945E-B85AD438CDC2_zps

 

Touch-up på caben (ikke helt ferdig tørket):

 

01DAFE15-FA17-4A95-BDDE-69D2245E4B9B_zps

 

982D6720-A4EA-44BA-8EE0-E8331998BAEA_zps

  • DCN Poeng 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13.09.2016 - 10.02, Lysholm skrev:

- Topcoat kan legges for å gjøre skinnet blankere eller mattere, men det er ikke behov for dette. Jeg brukte kun SV Leather milk etter endt herdetid på 24 timer.

Topcoat er jo selve forseglingen etter skinnfarging. SV melken gir jo ingen beskyttelse kun ekstra fuktighet og glans faktisk. Og det ser en jo på bildene dine :P Sjukt mye glans i skinnet, håper det er bare lyset som gjør det ellers ser det litt kebab ut ;)

En kan også gå over med fint pussepapir etter skinnfarging for å få skinnet mattere. Og så legge på forsegling. Tenkte det burde vært viktig her etter en at du har lagt mye jobb i skinnet nå samt at det er en cab som er mere utsatt for alt mulig fra været. 

Og jeg spurte om pris fordi at CarSpa i Oslo blander alt mulig skinnfarge på stedet og det koster vel 200-300kr for 200ml.

Endret av _Makki_
  • DCN Poeng 1

Makki's CarSPA

Koch-Chemie®: Excellence for Experts

Colourlock®: Get the best out of your leather!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er riktig at de er blanke nå, men det er inntil leather milken trekker inn. De blir mattere. Er fullstendig klar over at leather milken ikke er noen beskyttelse. Iht bruksanvisningen så trenger man ikke legge topcoat med denne farven. Topcoaten bør vel helst sprayes på. Har aldri gjort dette tidligere, men kunne vært morsomt og prøvd.

 

Var klar over CarSpa, men utfordringen min har vært at jeg ikke har mulighet til å sende inn farveprøver (har ikke noe overskuddsskinn) og har derfor vært avhengig av å finne en leverandør som har farvekoden. SV og Dynamix er relativt dyre med ca 1700 kr for 250ml.

Endret av Lysholm
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går var junior og jeg ut på cab-tur og bilen gikk ikke helt som den skulle. Stortsett hørtes den ut som en gammel V8er, men av og til gikk den som den skulle. Vi kjørte en god runde for å sjekke om det var fordi den hadde stått lenge eller om det var fukt som måtte tørke opp etter motorvask. Min umiddelbare tanke var fukt rundt pluggene. Dessverre ble det ingen bedring.

 

Da vi kom hjem var det bare å slenge seg på nettet og google. La inn en en tråd på bimmers.no og fikk raskt svar i retning av min egen mistanke. Sjekk for fukt rundt plugger og bytt plugger. I og med at jeg ikke visste når pluggene var byttet sist gang så bestemte jeg meg for plugg bytte uavhenging av om dette var problemet. Siden jeg ikke hadde peiling på hvilke plugger bilen bruker så måtte det til med ytterligere google søk. Fant ut at de hadde erstatningsplugger på Biltema og det er jo i grunnen helt topp både i forhold til tilgjengelighet og pris.

 

Dagens jobb. Sjekke for fukt og bytte plugger.

 

Fant raskt fukt på plugg 1 og 6.

 

50386BDE-3AEA-4267-85CF-F1C98A3AF34D_zps

 

Rengjort med bremserens og trykkluft:

 

D42FCB9E-4615-4A52-ADAA-DF365500DE35_zps

 

Work in progress:

 

DFC9FEC8-3BA1-4D94-BA92-386DFA8549C5_zps

 

5BBA2B83-83A9-462E-BF4C-A391FBB8C2DB_zps

 

Gammel og ny plugg:

 

72818228-9B16-4461-95B8-39CD5B28BB7E_zps

 

Gamle plugger:

 

C2A2B011-5719-41B3-88B1-757D44BD4FC4_zps

 

Ferdig montert:

 

42FE8A03-0D35-4279-A0BB-4DAFC3E48FEC_zps

 

3359E2BC-E837-44BF-BEA6-29F040F8FE73_zps

 

Har ikke fått kjørt bilen etter pluggbytte og tørking, men startet den og lot den gå, i tillegg til at jeg ruset den litt. Alt virker som normalt og det kan se ut som jeg har funnet en løsning på problemet :thumbs:

Endret av Lysholm
  • DCN Poeng 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Lysholm skrev:

I går var junior og jeg ut på cab-tur og bilen gikk ikke helt som den skulle. Stortsett hørtes den ut som en gammel V8er, men av og til gikk den som den skulle. Vi kjørte en god runde for å sjekke om det var fordi den hadde stått lenge eller om det var fukt som måtte tørke opp etter motorvask. Min umiddelbare tanke var fukt rundt pluggene. Dessverre ble det ingen bedring.

 

Da vi kom hjem var det bare å slenge seg på nettet og google. La inn en en tråd på bimmers.no og fikk raskt svar i retning av min egen mistanke. Sjekk for fukt rundt plugger og bytt plugger. I og med at jeg ikke visste når pluggene var byttet sist gang så bestemte jeg meg for plugg bytte uavhenging av om dette var problemet. Siden jeg ikke hadde peiling på hvilke plugger bilen bruker så måtte det til med ytterligere google søk. Fant ut at de hadde erstatningsplugger på Biltema og det er jo i grunnen helt topp både i forhold til tilgjengelighet og pris.

 

Dagens jobb. Sjekke for fukt og bytte plugger.

 

Fant raskt fukt på plugg 1 og 6.

 

50386BDE-3AEA-4267-85CF-F1C98A3AF34D_zps

 

Rengjort med bremserens og trykkluft:

 

D42FCB9E-4615-4A52-ADAA-DF365500DE35_zps

 

Work in progress:

 

DFC9FEC8-3BA1-4D94-BA92-386DFA8549C5_zps

 

5BBA2B83-83A9-462E-BF4C-A391FBB8C2DB_zps

 

Gammel og ny plugg:

 

72818228-9B16-4461-95B8-39CD5B28BB7E_zps

 

Gamle plugger:

 

C2A2B011-5719-41B3-88B1-757D44BD4FC4_zps

 

Ferdig montert:

 

42FE8A03-0D35-4279-A0BB-4DAFC3E48FEC_zps

 

3359E2BC-E837-44BF-BEA6-29F040F8FE73_zps

 

Har ikke fått kjørt bilen etter pluggbytte og tørking, men startet den og lot den gå, i tillegg til at jeg ruset den litt. Alt virker som normalt og det kan se ut som jeg har funnet en løsning på problemet :thumbs:

typisk problem på de motorene der a! :P

Max Protect Certified Detailer

 

Freakshows E39 530DAT

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

52 minutter siden, Freakshow skrev:

typisk problem på de motorene der a! :P

Skjønner at det er viss risiko for vann i plugghullene ifb med motorvask, men var ikke klar over at dette var et kjent problem. Noe mer jeg bør være klar over med disse motorene? Vanos er velkjent.

  • DCN Poeng 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17.9.2016 - 18.44, Lysholm skrev:

Skjønner at det er viss risiko for vann i plugghullene ifb med motorvask, men var ikke klar over at dette var et kjent problem. Noe mer jeg bør være klar over med disse motorene? Vanos er velkjent.

nei de motorene der rimelig solide! :P men vann og kondens neddi coil/plugghull er ganske normalt. samt toppdeksel pakning. ellers går de motorene der nesten uansett :P

Max Protect Certified Detailer

 

Freakshows E39 530DAT

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble etterhvert en nydelig dag i Trondheim og en perfekt dag for testkjøring av bimmern. Selv om dagene ikke er mange i løpet av en sesong så er det noe eget med kabriolet. Fant ut at jeg nok har en oljelekkasje som må ordnes i vinter etter testkjøringen Siden prosjektet også ibefatter nedråning (slapp av, Rieger fangeren skal bort), så ble det fjerning av karbon emblem på panseret:

 

395A3015-25CF-4454-8510-143E6B8A63A0_zps

 

9A194C71-4F47-4B02-86C0-210FBA851BA3_zps

 

....., men ikke alle kjøp på ebay, er gode kjøp. Dette satt ikke slik det skulle og var av heller lunken kvalitet. Derfor ble det byttet tilbake til karbon emblemet. Nytt emblem er selvfølgelig bestilt.

 

Cars & Coffee er et populært arrangement i Trondheim med mange besøkende. Dette er nok en av årsakene til at prosjektet ble kjøpt inn. Siden bilen kun brukes når det er tørt ute og kun hadde lett støv på lakken, så måtte jeg prøve en QD tørk av bimmeren. Jeg har sett dette på youtube fra en av detailing guruene i USA og tenkt at dette strider mot all detailing fornuft. Siden jeg ikke har gjort noe med lakken på bimmeren så tenkte jeg at det får bære eller briste. Om det ble noen ekstra riper av det så poleres dette bort i løpet av vinteren uansett. Jeg merket at det knøt seg i kroppen når jeg sprayet på qd og tørket av med god MF. Jeg har mine tvil på at dette er en farbar løsning for biler med lett garasjestøv el.l. Uansett så ble bilen blank nok for en tur på C&C. Var egentlig enda mer morsomt å se på andres biler når man selv har en stående parkert blant en variert samling fra den aller øverste hyllen til de mer moderate og rimeligere prosjektbilene ala min egen.

 

Klar for C&C

 

9DBFB4EE-037E-474D-BC3C-A4C93F1443B7_zps

1 time siden, Freakshow skrev:

nei de motorene der rimelig solide! :P men vann og kondens neddi coil/plugghull er ganske normalt. samt toppdeksel pakning. ellers går de motorene der nesten uansett :P

Spikern på hode. Jeg har også en toppdeksel pakning som bør byttes ;).

  • DCN Poeng 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden jeg har blitt medlem av "gammel SAABens venner" med min tilårskomne 2007 modell, så ble det en rask vask av brukisen som de sier i Sverige, også kalt "venteSAABen" av undertegnede. Flott bil til en rimelig penge i venten etter Teslaen. Selv om bilen er gammel så skal den jo holdes i stand både teknisk, interiørmessig og eksteriørmessig. Teknisk har den hatt full gjennomgang og bremser og et raklestag er byttet, samt olje, oljefilter, luftfilter og pollenfilter. Da er SAABen klar til vinteren. Det blir ingen shine før til våren, når bimmern tas ut av garasjen.

 

Vasket og klar for en uke med oppholdsvær (i henhold til yr.no). Like etter vask begynte det å regne :eek:

 

B9B16258-5AA7-4F81-BA51-DA2E509BF576_zps

 

C4483F87-46D3-493F-8AE0-D6C2FB898B2F_zps

 

539244C1-C8F3-43E0-9B1B-B2DC4FC13133_zps

  • DCN Poeng 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Siden det er høstferie i Trondheim kommende uke og vi skal en tur på hytta på Røros noen dager så ble det hjulskifte på begge bilene. Like greit å få det unnagjort. Siden det blir innført piggdekkavgift i Trondheim kommende vinter så ble også piggdekkene på begge bilene byttet ut til piggfrie Viking Continental Contact 6 på begge biler. Piggdekkene på SAABen var ferdige, men Leafens piggdekk hadde 3 sesonger på baken og kunne nok kjørt et par sesonger til. Piggdekkavgift på 1400 kr fristet ikke veldig og i og med at man får pant på 300 kr per dekk, så ble det skifte på begge bilene.

 

Dagens gjøremål ble vask av 8 sommer hjul.

 

Leafens hjul har vært vasket DCN style hele sin leveperiode og var ingenting å ta bilder av. SAABens hjul hadde derimot levd DCN nonstyle hele sin leveperiode.

 

Før:

 

05376D1E-0B17-4763-8328-B67EF2F65F91_zps

 

297EFBF6-F87A-4975-8AF8-CCEC06275F48_zps

 

Er en del sår i felgene som ser ut som asfalt, men alle asfaltrester forsvant. Måtte frem med plastskrape på et par asfaltklumper, men fikk fjernet det på en grei måte:

 

89A356CB-4B7C-4D9B-8652-A0B987F00A77_zps

 

E15BFF9C-14A8-43AE-A4E1-7E1DBC691AEF_zps

 

E6ECAB82-E797-452E-9D2A-410334B370AC_zps

 

C1065E24-9BC4-45F2-94C0-7FFD2416D67D_zps

 

FA3694C7-26AF-4A42-9746-36ED734E88A7_zps

 

101A3C67-F4CF-4C2B-A7A9-B5229A79E66E_zps

 

0F129FC9-51B7-426E-8B50-5A17DE979FDC_zps

  • DCN Poeng 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Litt stille en periode nå. Bimmern tar opp garasjen og vi har enda ikke fått surret oss til å få den på bukker. Blir vel gjort om noen uker.

 

SAABen er solgt pga at jeg fikk lyst på en 4WD. Økonomisk var SAABen et hyggelig bekjentskap og den forsvant raskt. Deretter ble det innkjøp av en "ny ventebil". Denne gangen ble det noe så ukurrant som en Chevrolet Captiva:thumbup:. Dette er søstermodellen til Opel Antara. Ingen av de er spesielt kjent, men det er MYE bil for pengene, akkurat det jeg er ute etter i påvente av Teslaen. Chevyen var eid av et par som kunne lite eller ingenting om bil og bilen var brukt som fremkomstmiddel. Teknisk er bilen godt tatt vare på og påkostet, men estetisk kunne den vært mye bedre. I og med at garasjen er okkupert så får jeg ikke polert den opp, så dette får jeg ta til våren eller når Cotte78 får garasjen sin på plass.

 

Captivaen er en stor bil (7 seter) og er relativt tung 1900 kg. 2.0 liters diesel med 150 hk gjør den ikke akkurat til en racerbil. Siden svogeren jobber med biltuning så ble bilen tunet moderat opp. Nå har den ca 180 hk og 70-80 nm mer. Dette gjorde bilen mye mer kjørbar, dog fortsatt ingen racerbil.

 

Bilder fra første vask av Chevyen, dcn style, for et par-tre uker siden:

 

IMG_0058_zpszuxjwxwv.jpg

 

IMG_0059_zps0gyij1vk.jpg

 

I dag fikk jeg rengjort og støvsugd bilen godt innvendig. Utvendig er den ikke spesielt ren. Chevroletmerkene på bilen var rimelig slitene. Jeg bestilte matt folie for å heve inntrykket noe, men det var vanskelig å få pent. Etter litt prøving og feiling kom jeg på at jeg hadde plastdip lakk i garasjen. Merket forran ble tatt av og lakkert i garasjen, mens merket bak ble tatt i friluft og minusgrader (-1) :o. Med hårførner gikk det likevel greit. Resultatet ble sånn medium/ok, men vesentlig bedre enn de var før.

 

41FD1FF6-C0BB-455F-BA60-B8E75334BDA7_zps

 

F8E727AD-54AE-4FC7-A372-16410B4A00A9_zps

 

Har også kjøpe en Pioneer dobbel DIN Apple Car Play spiller som skal monteres i bilen. I tillegg skal jeg montere trådløst ryggekamera. Venter på rammen og ryggekameraet fra den fjerne østen. Spilleren og ledningene for multifunksjonsknappene på rattet har jeg allerede fått. Regner med at jeg har alt på plass til kommende helg. Da blir det montering:thumbs:

 

62_283974811_zpsmgfrygy4.jpg

 

 

Endret av Lysholm
  • DCN Poeng 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Siden Captivaen ikke har fått spesielt god pleie estetisk, så er også sommerfelgene slitte og ser ut som om de har blitt behandlet med stålbørste. Alle felgene har mistet mye lakk og planen ble derfor en liten opplakkering. En runde på Biltema så var felglakk + div handlet inn. Siden de er stygge så er det heller ikke noe problem om de ikke blir helt 100%. Uansett så er det spennende å prøve noe man ikke har gjort før.

 

Testet lakkering på to felger i kveld. Oppdaget etter første felg at lakkpartikler faktisk flyr ganske godt i lufta. Hmmmm....overraskende. Vel....det gikk som vanlig litt fort i svingene, så beskyttelsesveggene (stor pappeske) ble oppgradert med tak av plast til felg nr 2. Godt caben ikke er blitt rørt siden sommeren og har et fint lag med beskyttende støvlag på seg.

 

Slik ser første felg ut etter en lett nedpussing og fjerning av fett med sprit:

 

328032F3-A1F0-4AA0-AA49-B23B87B75203_zps

 

Første felg ferdig lakkert (dvs det er mulig den må få et par lag til):

 

825067BE-9713-4498-AA98-7F6FFFB0ACB2_zps

 

A2B272C8-A990-43CE-83A7-DE2EF88DD0B3_zps

 

 

  • DCN Poeng 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Helt galematias, men i dag spontanhandlet jeg en ny Tesla Model S 60D. Bilen er en utstillingsbil som jeg fikk sterkt rabattert. Klarte ikke å vente på Tesla Model 3 lengre.

 

Ble litt av en julegave til far :thumbup:

 

042679F2-5014-4230-9EA7-D9A52A5473EA_zps

  • DCN Poeng 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, Lysholm skrev:

Helt galematias, men i dag spontanhandlet jeg en ny Tesla Model S 60D. Bilen er en utstillingsbil som jeg fikk sterkt rabattert. Klarte ikke å vente på Tesla Model 3 lengre.

 

Ble litt av en julegave til far :thumbup:

 

042679F2-5014-4230-9EA7-D9A52A5473EA_zps

Super grattis med fet bil ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...