Gå til innhold

Recommended Posts

Skrevet

Tar meg også friheten til å legge ved en liten filmsnutt fra testingen av fjorårets bil. Vil tørre å påstå at lyden er helt hinsides rå! :D

Kristian Nafstad
Skrevet

Morsomt at du la inn en tråd om det på detailersclub da. Du jobber sammen med fetteren min da? Erlend F.

Kjører Golf MK6 2011 

- Kjørte BMW E46 320i 2000 mod 2012-2014

Skrevet

Det kan vel stemme ja, han er vel leder for elektronikk gruppa? :)

Kristian Nafstad
Skrevet

Det er godt mulig! Er det mange som skal fortsette til "neste år" eller blir det mange nye?

Kjører Golf MK6 2011 

- Kjørte BMW E46 320i 2000 mod 2012-2014

Skrevet

"neste år" er allerede nå :) Det var veldig mange frå teamet som startet opp som var femteklassinger, så det er ikkje så mange igjen desverre. Sjølv blei eg også med først i år, må jo få utløp for motorsportslidenskapen sjølv på studentbudsjett :D

• 1 month later...
Skrevet

Kan nevne at vi står på stand sammen med Volvo Trucks Norge, i hall E, på Oslo Motorshow om noen skulle være interesserte i å se bilen eller slå av en prat! :D

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Detailers Club bruker informasjonskapsler (cookies) til å måle trafikk, optimalisere siden og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du dette og våre Personvernvilkår