Marhau

Oppbevarings bag?

Hei.

Noen som har erfaring med oppbevaringsbag? Med plass til polish, padder, maskin osv... :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kommer litt an på hvor du skal ha dette da, i bilen eller garasjen f.eks :)

Hvis du tenker på å ha den i bilen, så har Biltema en ganske fin bag/kasse man kan ha i bagasjen :)

Endret av Jac
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har en sånn stor bag med hjul.Håper forhandlerne inne her begynner å selge sånt snart..er jo fint å sende ting i plastkasser og nylon bagger :)

001-3-1.jpg

002-2-1.jpg

003-3-1.jpg

004-2-1.jpg

Endret av hmsilset
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har en Makita toolbag, kjøpt fra Toolstop.co.uk. Solid konstruksjon, utvendige og innvendige lommer, med hjul og slepehåndtak, samt bærestropp. Har 5 1kg Schollflasker, 2 GTechniq-flasker, Megs UC, LED-arbeidslampe, Flex roterende og Flex DA med tilhørende verktøy og bakplater, samt 15m skjøteledning i den, og har masse plass til overs. Problemet er at det er nesten umulig å løfte den... veldig glad det er hjul på den. :)

Fant jaggu igjen linken også: http://www.toolstop.co.uk/makita-831279-0-duffel-toolbag-p6347

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Selv bruker jeg en slik til å ha maskinen i og en slik til å div vaske saker, sprayflasker osv hvis jeg skal vaske bilen et annet sted enn hjemme. Disse bagene er laget for å ha verktøy i, så de er av god kvalitet. (Disse er ikke sorte som på bildet med blå hvis det har noe å si)

Har også et par slike som jeg har pad's og polerings produkter i. (PS denne har heller ikke fargen som er på bildet, men er helt vanlig blå. Så ikke veldig bra ut i "retro stil")

Endret av Øyvind G
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Registrer ny konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive