jvhanssen

Audi Bose hodebry

Hei folkens. Tenkte å høre med dere før jeg tar turen til Møller.

Jeg har en 2012 A6 med denne BOSE pakken som ektrautstyr, men jeg synes hele anlegget i bilen minner om lyden jeg har på IPAD`en min! Det endte jo med at jeg dro og sammenligned lyden med en kompis som har samme bilen bare uten bose, og det var en utrolig stor forskjell på lyden (og det var ikke til min fordel).

Tenkte kanskje noen av dere har erfaringer eller meninger, kan ikke se at jeg har noen subwoofer noen steder heller.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei folkens. Tenkte å høre med dere før jeg tar turen til Møller.

Jeg har en 2012 A6 med denne BOSE pakken som ektrautstyr, men jeg synes hele anlegget i bilen minner om lyden jeg har på IPAD`en min! Det endte jo med at jeg dro og sammenligned lyden med en kompis som har samme bilen bare uten bose, og det var en utrolig stor forskjell på lyden (og det var ikke til min fordel).

Tenkte kanskje noen av dere har erfaringer eller meninger, kan ikke se at jeg har noen subwoofer noen steder heller.

Heisann :) eg har ein allroad med bose pakken sjølv, den fungerer utmerket, kjempegod lyd, og ikkje minst bass. Har du prøvt å endre litt på innstillingane på annlegget ?? subwoofer ligg på min bil bake i bagasjerommet på høgre side. På en so ny bil so burde den jo vere enda bedre enn på min i vertfall :) hadde ville tatt kontakt med møller umidellbart å sjekka at alt var iorden med anlegget :) lykke til !
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette med lydanlegg er ofte litt rart. En kompis av meg på 18 år, har akkurat kjøpt en 2005 BMW 520IA. Han sin bil skal ha hakket hvassere lydanlegg enn jeg har i E87'n, men vi er 3 stk som synes mitt anlegg er best. Spesielt mtp. bass. Ingen god grunn har noen av oss egentlig.... :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg synes at bose anlegget i min audi.. (riktig nok en A4 98mod.. noen år gammelt altså)

ikke låt sånn veldig bra heller, grei lyd men det var det..

så da ble det og bygge eget istedet ;)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er nok masse som kan gjerast med innstillinger.

Trykk litt/sjekk med bruksanvisningen for å finne ut kva slags innstillinger det er på anlegget.

Du har kanskje ein kamerat eller 2 som er lydinteressert og kan hjelpe deg med å finne dei rette innstillingene-

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har Bose pakken i min Audi A4 Avant 2004 mod. å det er jeg kjempe fornøyd med!

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå har jeg funnet feilen på anlegget mitt. en kontakt som sansynligvis styrer subb var ikke tilkoblet.

Ble stor forskjell når jeg fikk koblet denne på plass.

Hærlig følelse i kroppen når jeg la merke til at kontakten var løs ! :D

2

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå har jeg funnet feilen på anlegget mitt. en kontakt som sansynligvis styrer subb var ikke tilkoblet.

Ble stor forskjell når jeg fikk koblet denne på plass.

Hærlig følelse i kroppen når jeg la merke til at kontakten var løs ! :D

Hehe, det forklarer saken :)
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive