2an

Ekstriør shine, a4 avant. Tønsberg område.

Hei! er helt ny her og har brukt par dager på å beundre så mange flinke folk som driver med detaling her i Norge..

Har nylig gått til anskaffelse av en a4 avant b7, sort.

Jeg er ute etter en utvendig shine (lakkrens, polering osv) av bilen og tar veldig gjerne imot tilbud/prisoverslag fra folk i vestfold område. Da jeg ikke har maskin eller kunnskap nok til å gjøre dette føler jeg.

Bilen bærer preg av swirls her og der og vaskemerker. forrig eier sa den var polert opp men jeg synes det var gjort en dårlig jobb. men ikke noe spesielt voldtatt lakk i mine øyne

er også noe korrigerings jobb på lasterampe delen ut av bagasjerom jeg gjerne skulle ha fjerna. små riper her og der.

håper på positive svar.

mvh T.D.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei! er helt ny her og har brukt par dager på å beundre så mange flinke folk som driver med detaling her i Norge..

Har nylig gått til anskaffelse av en a4 avant b7, sort.

Jeg er ute etter en utvendig shine (lakkrens, polering osv) av bilen og tar veldig gjerne imot tilbud/prisoverslag fra folk i vestfold område. Da jeg ikke har maskin eller kunnskap nok til å gjøre dette føler jeg.

Bilen bærer preg av swirls her og der og vaskemerker. forrig eier sa den var polert opp men jeg synes det var gjort en dårlig jobb. men ikke noe spesielt voldtatt lakk i mine øyne

er også noe korrigerings jobb på lasterampe delen ut av bagasjerom jeg gjerne skulle ha fjerna. små riper her og der.

håper på positive svar.

mvh T.D.

løste det seg? hehe

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg som tok denne .. :) Er den detailing + solfilm jobben i signaturen min. Bildet han har som avatar er fra den tråden :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja stemmer, syns jeg så bilen der ser du hehe..

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive