Trondbrandsen

Noen i Ålesund som kan ta bilen til svigerfar?

Har så smått fått svigerfar til å få lyst til å holde sin 2012 BMW X3 i god strekk.

Er det noen dyktige detailere i Ålesund som kunne gitt bilen en omgang kjærlighet før vinteren? Den trenger antagelig en lett korrigering utvendig(han vasket den en del ganger med svamp etc før jeg fikk lov til å gi litt opplæring dessverre, men han er på god vei nå ;)). Og så et lag med Swissvax Shield.

Da terskelen ikke må bli for høy rent kostnadsmessig, tror jeg det holder med kun utvendig lakk og evnt. felger.

Noen som føler seg kallet?

Mvh Trond Gulbrandsen

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skulle gjerne gjort det men fullt kjør nå fremover, desverre :/

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

om han kan ta turen til molde, så har sikkert jeg mulighet for og få tatt den om det skulle være interisangt.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skulle gjerne gjort det men fullt kjør nå fremover, desverre :/

Vet jo at du har sakene på stell, så det hadde jo vært en safe løsning. Hvor lang ventetid snakker vi om i så fall? :)

om han kan ta turen til molde, så har sikkert jeg mulighet for og få tatt den om det skulle være interisangt.

Er ganske sikker på at det blir for langt og tidkrevende dessverre.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

kan ta den jeg, men har ikke shield, har mg 16,21 og concorso om det kan hjelpe.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

kan ta den jeg, men har ikke shield, har mg 16,21 og concorso om det kan hjelpe.

Concorso er jo enda grommere selvsagt, men prismessig mener jeg Shield er helt utrolig bra og for ikke å snakke om

holdbarhetsmessig. Svigers vet ikke hva SV er, så greit å starte med max Shield mtp. kostnad... Evnt. MG.. Gi meg gjerne ca pris på pm, har allerede fått et par forslag som er ok. Hvor helt konkret holder du til?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive