Gå til innhold

Felgrens Car Tec

Recommended Posts

Christer R
Skrevet

Prøvde en felgrens eg fikk annbefalt av en kompis som har sin egen taxi i Bergen,han skryter den opp i skyene.

Så eg tenkte eg skulle prøve på noen Bmw felger som eg har prøvd å få rein før med rein Surfex og ironX uten hell.

Sånn såg de ut etter eg har prøvd å vaske de,må si att de har sikkert aldri vært vasket før.

20120916_171205.jpg

Og her etter 2 min med felgrensen på,spylte med høytrykk uten berøring

20120916_171623.jpg

Tok på ironX for å se hvor mye den tok,og ble overrasket hvor mye den tok egentlig. Men en felgrens som er så effektiv har eg litt betenkligheter med å bruke.

20120916_174204.jpg

Her er felgrensen eg snakker om,noen som har erfaring med denne?

20120916_173738.jpg

Tyggern
Skrevet

ugler i mosen...

når de skriver med store bokstaver "ACID FREE"... mulig den er fri for syre...

men den er tydeligvis etsende... når den varsel litt lenger ned for at den er etsende.... ikke bra

Mvh Torgeir Thorud
"just looking for that perfect shine"

Min S&S "samletråd" noen av mine jobber  |||  Porsche 964RS 100t Detail  ||| Porsche 996 GT3 MKII  |||  
TAS on Facebook      |||    Mine biler BMW E24 635CSi og fler  |||  TAS Instagram

• Admins
Skrevet

Brukt den her også, god felgrens denne her, men liker best de som en ikke trenger å stresse med mht tørking, men den fungerer veldig bra. Har vel brukt 3-4 liter i sommer tror jeg

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Skrevet

Jeg har også brukt den, og har bare gode erfaringer...

Føler faktisk at den er helt på høyde med P21S power gel..

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Detailers Club bruker informasjonskapsler (cookies) til å måle trafikk, optimalisere siden og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du dette og våre Personvernvilkår