oseb

Utvendig shine av BMW X3 Sapphire Sort 2006

Jeg legger inn denne forespørselen på vegne av mine foreldre. De har en en 06 Sapphire sort metallic X3 og ønsker å få gjort en jobb på denne.

Etter at jeg har anskaffet meg bil med lakk som er verdt å ta vare på, har jeg fått interessen for detailing. Endelig har noe av det smittet over på de og de ser også verdien av å vaske bilen med riktige produkter, utstyr osv blir ;) .

De ønsker derfor å få shinet den utvendig, for å starte med et litt friskere utgangspunkt ved fremtidig håndvask med GG, mitt, Surfex, skum osv osv. Det er jo litt kjipt å vaske den ren og fin, når det er vaskeriper, RDS og oksidert lakk fra før.

Innvendig behandles den med SV lær produkter, så det er utvendig som vi trenger hjelp til.

Planen er å vedlikeholde denne selv med SV voks ved rebehandling. Så det er ønskelig om den som kunne korrigere den, også kunne legge på en SV som førstegangsbehandling.

Jeg håper at jeg klarer å lære meg bruk av DA slik at jeg kan opprettholde en god jobb. Men slik det er nå så synes jeg det er litt for tidkrevende som uerfaren og perfeksjonist å gå igang på en hel bil.

Det skal sies at den IKKE ser helt for j....lig ut, selv om det kan høres sånn ut. :huh: Jeg vil si den er normal etter 6 års bruk med håndvask, håndpolering med AG et par ganger i året osv.

Fortrinnsvis østlandet, men interesse også nord for Oslo, eller Lillehammer etc.

Send meg gjerne pm.

Mvh

oseb

post-5104-0-54031000-1347636492_thumb.jp

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Swissvax er joen kandidat, de er på lillehammer. Eller så er det jo noen som holder til i ås om jeg ikke tar feil..

Pluss en rekke andre i østlandsområdet:)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her skulle det ha kommet en oppdatering for lenge siden, menmen..,

Jobben ble i alle fall satt bort til ØrjanA som gjorde en glimrende jobb!

Kan absolutt anbefales.. Tusen takk for hjelpen og god jobb..bilder ligger på face siden hans.

Takk igjen,

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her skulle det ha kommet en oppdatering for lenge siden, menmen..,

Jobben ble i alle fall satt bort til ØrjanA som gjorde en glimrende jobb!

Kan absolutt anbefales.. Tusen takk for hjelpen og god jobb..bilder ligger på face siden hans.

Takk igjen,

Bare hyggelig det :) Virket som om mor og far var godt fornøyd når de hentet bilen :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det var de og det ER de fortsatt!! :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Halve gleden det når bilen blir henta og eieren står der med hakeslepp og skryter hemningsløst..stor motivasjonsfaktor for meg iaf..

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Registrer ny konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive