Roy Inge

Blande produkter?

Jeg undres, vil det ha noe for seg å lande to produkter? F.eks. grov Scholl, S3gold med S40 for å oppnå en tilsvarende jobb som det S17 ville kunne gjøre?

Jeg tenker da i mitt stille sinn å blande små erter av hvert produkt på en og samme Pad, før man begynner å spre på panelet.

Jeg kom til å tenke på dette da jeg venter et par biler med myk lakk som trenger en behandling, og tenkte at Swissvax MPR egentlig er genial.

Noen tanker rundt dette?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har sett at flere her blander produkter for å f.eks få lenger kjøre tid. Her er det som alt annet innen dette man må prøve seg frem. Kanskje noen her har noen gode kombo tips innen dette?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kornene i S03G vil fortsatt være like grove, så vil tro det har veldig lite for seg å gjøre det for å få en "mildere" kombo.....

Men det må en eventulet prøve seg litt frem på som Øyvind nevner...

Det må i så fall bli veldig sparsomt med S03G og mye S30/40, men tror nok kornene vil gjøre bra ugang alikevel om det er snak om "myk" lakk

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Som sagt, kornene fra s03 vil rive like mye opp, men går det fort tørt hender det jeg legger på ei ert s40 for å forlenge kjøretiden.

På myk lakk vil det være en bedre løsning å heller kjøre en runde med litt grøvre pute først for så å finpolere med f.eks s40 på orange scholl eller tilogmed, svart uber til slutt. (eller i enkelte tilfeller DA)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive