Christoffer H

Lastebillakk?

Det er det samme, bare at denne lakken er ca dobbel så tykk som vanlig bil lakk, så du har litt mere å gå på.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er det samme, bare at denne lakken er ca dobbel så tykk som vanlig bil lakk, så du har litt mere å gå på.

Typen er mer eller mindre lik, ja. Men tykkelsen er jeg ikke helt enig i. Jeg målte dybden på Scaniaen her om dagen, helt "vanlige" SS verdier men det kan vel fort variere litt fra lakk til lakk og fra produsent til produsent av lastebil også.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Litt ot, men synes det var noe kjent i annonsen.. Ser det er vaktmesteren i boretslaget hvor moren min bor som selger bilen:) Var jo ikke såå veldig spennende,men litt festlig var det:)!

Lykke til med kjøp og polering:)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Litt ot, men synes det var noe kjent i annonsen.. Ser det er vaktmesteren i boretslaget hvor moren min bor som selger bilen:) Var jo ikke såå veldig spennende,men litt festlig var det:)!

Lykke til med kjøp og polering:)

Kan ikke du få tittet på bilen for han da? ;) Så slipper vi en tur til Moss! :P

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg bor ikke i moss, men er der nå og da. Men jeg kan sikkert få svogeren min e.l til å se på bilen? Tror ikke det skulle vært noe problem:)

Bare send meg en pm om du vil at jeg skal høre med han:)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lastebillakk og billakk er stortsett det samme,delfleet som er lastebillakk er kansje noe grovere enn deltron som er billakk(PPG)

Blir stortsett lagt i samme tykkelse,så polering skjer på samme måte på begge to.

Har sprøytet en god del med begge deler. Og så er det halve prisen med lastebillakk:)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lastebil lakk får man fortsatt i tynnerbasert :-)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Registrer ny konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive