Gå til innhold

Lastebillakk?

Recommended Posts

Skrevet

Det er det samme, bare at denne lakken er ca dobbel så tykk som vanlig bil lakk, så du har litt mere å gå på.

Tommy

TOMMY'S CAR SPA FOUNDER
SWISSVAX CERTIFIED DETAILER

SWISSVAX CERTIFIED INSTRUCTOR

DCN APPROVED DETAILER

2017 RUPES AMBASSADOR

RUPES ADVANCED LEVEL INSTRUCTOR

Tommy's CAR SPA (facebook)

Skrevet

Det er det samme, bare at denne lakken er ca dobbel så tykk som vanlig bil lakk, så du har litt mere å gå på.

Typen er mer eller mindre lik, ja. Men tykkelsen er jeg ikke helt enig i. Jeg målte dybden på Scaniaen her om dagen, helt "vanlige" SS verdier men det kan vel fort variere litt fra lakk til lakk og fra produsent til produsent av lastebil også.

MVH
Roy Inge Helland
SERTIFISERT SCHOLL CONCEPTS BILPLEIER

bilmagikeren
Skrevet

Litt ot, men synes det var noe kjent i annonsen.. Ser det er vaktmesteren i boretslaget hvor moren min bor som selger bilen:) Var jo ikke såå veldig spennende,men litt festlig var det:)!

Lykke til med kjøp og polering:)

Min bilpleielogg

Bilmagikeren 

https://www.facebook.com/pages/Bilmagikeren/577147932314148     Kikk gjerne innom å se om du vil:)

Swissvax certified detailer

Scandicshine autorisert detailer

Scholl Consepts certified detailer

Mitchell and King approved detailer

Christoffer H
Skrevet

Litt ot, men synes det var noe kjent i annonsen.. Ser det er vaktmesteren i boretslaget hvor moren min bor som selger bilen:) Var jo ikke såå veldig spennende,men litt festlig var det:)!

Lykke til med kjøp og polering:)

Kan ikke du få tittet på bilen for han da? ;) Så slipper vi en tur til Moss! :P

bilmagikeren
Skrevet

Jeg bor ikke i moss, men er der nå og da. Men jeg kan sikkert få svogeren min e.l til å se på bilen? Tror ikke det skulle vært noe problem:)

Bare send meg en pm om du vil at jeg skal høre med han:)

Min bilpleielogg

Bilmagikeren 

https://www.facebook.com/pages/Bilmagikeren/577147932314148     Kikk gjerne innom å se om du vil:)

Swissvax certified detailer

Scandicshine autorisert detailer

Scholl Consepts certified detailer

Mitchell and King approved detailer

Christer R
Skrevet

Lastebillakk og billakk er stortsett det samme,delfleet som er lastebillakk er kansje noe grovere enn deltron som er billakk(PPG)

Blir stortsett lagt i samme tykkelse,så polering skjer på samme måte på begge to.

Har sprøytet en god del med begge deler. Og så er det halve prisen med lastebillakk:)

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Detailers Club bruker informasjonskapsler (cookies) til å måle trafikk, optimalisere siden og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du dette og våre Personvernvilkår