Bernhard

Kurs i Stavanger 29.-30. September

Da har vi klart å organisere litt for å få stablet ett kurs i Stavanger på beina, i regi av Scandicshine.

Vi er avhengige av minimum 12 mann/kvinner for at dette skal bli noe av, og det er bindende påmelding.

Så skriv dere opp her i tråden og deretter sender dere meg en pm med: Navn, tlfnr, adresse, kunnskapsnivå og om dere har med egen maskin.

Her er tidligere tråd: http://www.detailers...stavanger-2012/

Instruktører for disse dagen blir Tommy og meg, vi har satt av lørdag og søndag 29. og 30. september, vi kommer til å holde på fra ca kl 10.00 til ca 18-18.30 på lørdag, og fra 10.00 til ca kl 14.00 på søndag(Jeg har lang reisevei hjem).

Kursavgift: 3000,-

Vi kommer til å gå igjennom følgende:

- Vask av bil.

- Clay

- Maskinpolering

- LSP

- Lakkdybdemåling

- Våtsliping

- Skinnpleie

- Tekstilrens

- Pleie av hjul

Og om vi får tak i ett løst panel så skal vi selvsagt brenne igjennom lakken på dette om da ikke Tommy stiller M3'n sin til disp :)

Vi trenger også ett lokale, men det har jeg fått inntrykk om at det er flere som har ett brukenes lokale for hånden?

1.

2.

3.

4.

5.

6.

7.

8.

9.

10.

11.

12.

Endret av Bernhard
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal på et annet kurs den helgen, så det passer ikke for meg den helgen.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis ikke Nedd kan, så trenger vi også et egnet lokale, ettersom han hadde tilgang på et greit

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan alle helger i oktober og november uten om 26.-28 okt om endring av dato er aktuelt.

Jeg stiller da uansett.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har et 200m2 gammelt verksted som evt kan være disponibelt. Mulighet for vask. Oppvarmet.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Shit, det er starten på elgjakta... Var det jeg var redd for, at dette "må-ha" kurset ikke skulle passe. Skal se på om det er mulig, men om ikke, så håper jeg det kommer en ny mulighet senere i slutten av oktober eller november.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Går det ikke an å slenge seg på jakten etter helgen da?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Shit, det er starten på elgjakta... Var det jeg var redd for, at dette "må-ha" kurset ikke skulle passe. Skal se på om det er mulig, men om ikke, så håper jeg det kommer en ny mulighet senere i slutten av oktober eller november.

Tror nok ikke det kommer et nytt kurs dette året.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var mangen som har mast om kurs, men nå som det er satt opp, så er det plutselig ingen som melder seg på :unsure:

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi får sette en frist innen søndag ang påmelding :)

Er det ikke 12 påmeldte innen utgangen av søndag 23. september så blir det dessverre ikke noe kurs.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan jo hende noen ikke er her inne så ofte, så hvis dere sender en pm får jo de fleste det på mail i tillegg:-)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

joa hadde vært flott med ett kurs, men når jeg leste om dette så stod det kurs i ås nå er det plutselig i stavanger. derfor blei det plutselig ikke aktuelt alikevell for min del.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Denne tråden har hele tiden omhandlet kurs i Stavanger :)

Men det har vært 2 andre diskusjonstråder ang kurs i Ås og også kurs i Stavanger :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

aha bare lest om den i ås jeg :rofl1: , men i den tråden der folk har meldt seg på til kurs i ås, er det ingen mulighet for å holde kurs i ås eller ?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Joda, det kommer.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ønsker gjerne å delta på kurs, men det er helt umulig for meg å delta den helgen.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

skuffene å se så elendi respons fra stavanger for her trengs det virkeli proff bilpleie

har selv dreve me bilpleie i over 12 år

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er på jobb i 24 timer den helga, så det går ikke.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive