Gå til innhold

Kärcher tilkobling som må bearbeides

Recommended Posts

Skrevet

Jeg har kjøpt Karchertilkoblingen til Bilnerdens foamlance og det opplyses om at den trenger noe bearbeiding for å passe.

Jeg blir ikke helt klok på hvor den bør pusses ned for å passe min K585 best. Noen som har mdifisert sin og kan dele sine erfaringer?

Skrevet

Puss over alt, min er grisetrang enda. Har nå nesten ødelagt hele plastkoblingen på pistolgrepet... Tror den plastkoblingen de selger passer bedre.

Skrevet

Den har tight fit denne ja, men borr gjennom hullet med 8 mm. og problemet er løst og det funker gull. :)

Lena Kristin
Skrevet

Plastkoblingen til exint fungerer utmerket!

Nanolex Approved Detailer

Certified Scholl Consept Detailer

• Forhandlere
Bilnerden.no
Skrevet

For min del så holdt det med å pusse med litt sandpapir i "hullet".

Det er inni hullet på toppen av bildet det kreves modifisering (ihvertfall på enkelte modeller)

karcher.png

For øvrig har vi også plastkoblingen på lager, har bare fått positive tilbakemeldinger på den :)

Skrevet (endret)

Hørtes tungvint ut å pusse inni hullet med sandpapir, å borre gjennom tar 2 sekunder + tiden du bruker på å finne frem drillen og borr. :P

Edit: Skriveleif

Endret av Simen
Skrevet

Det var hullet jeg mistenkte, men hadde ikke midlene til å utbedre noe der. Med nyinkjøpte slipebit til drillen skal nok pipa (eller lance'n) få en annen lyd!

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Detailers Club bruker informasjonskapsler (cookies) til å måle trafikk, optimalisere siden og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du dette og våre Personvernvilkår