Stig-Arne Haukebøe

Lavenerig arbeidslampe ifra biltema

Den er ikke noe særlig spør du meg.. Det følger ikke med stativ, og det som er å få kjøpt knekker bare du ser på det:(

Ville heller kjøpt et par doble halogenlamper,om du ikke kjøper de som swissvax har..

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

stativ har jeg.. ett solid ett også :)

Så tenker mest på hvordan lyset er og om det er verdt det

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Funker dårlig med lavenergi, da "solskinnet" uteblir. Gå for halogen som cocos skriver. Doble på stativ, koster ikke all verden.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm ok.. da får man finne på noe annet som arbeidslampe for polering og slik da:)

Halogen er jo greitt nok, men strømsluk av en annen verden og sinnsvakt varmt.

Mulig jeg handler inn en slik lampe for å teste... lys trenger jeg uansett til andre ting :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja kanskje det.. hadde man bare hatt jula her..

Får vurderes iallefall :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dårlig kvalitet, av erfaring de biltemalmpene...

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ville prøvd biltema sin jeg. Det er ikke noe problem å få igjen pengene hvis du ikke er fornøyd :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Halogen er jo greitt nok, men strømsluk av en annen verden og sinnsvakt varmt.

Du får ta deg en tur ut i garasjen å polere litt på bilen. Etterhvert som kuldegradene kommer setter du nok pris på varmen halogen gir. Jeg gruer meg til den dagen halogen blir forbudt.

Å mene at det er et strømsluk totalt sett er litt misforstått innendørs. I vår del av Europa, og særlig oppi der du bor, må varmen fra tradisjonelle glødepære/halogen erstattes med annen boligoppvarming. Det totalte energiforbruket blir ikke så ulikt. ;)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du får ta deg en tur ut i garasjen å polere litt på bilen. Etterhvert som kuldegradene kommer setter du nok pris på varmen halogen gir. Jeg gruer meg til den dagen halogen blir forbudt.

Å mene at det er et strømsluk totalt sett er litt misforstått innendørs. I vår del av Europa, og særlig oppi der du bor, må varmen fra tradisjonelle glødepære/halogen erstattes med annen boligoppvarming. Det totalte energiforbruket blir ikke så ulikt. ;)

Hehe.. godt poeng..

Men nå har jeg ikke så mange biler å polere, å den jeg har taes på varmere årstider :) Og da har jeg som regel nok varme fra før av.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Registrer ny konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive