Eikr3m

Meguiars Swirl X

Hei.

Lurer på om noen kan gi meg sine meninger om Swirl X. Funker denne godt på Swirls (i og med den heter Swirl X) og rds?

Maskinen jeg bruker er Krauss 500w DA.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ville nok heller gått for Ultimate Compound :) Vet at den fungerer hvertfall.

Velkommen til galskapen :fun:

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Swirl-X har jeg prøvd 1 gang, og det ble den siste. For mye oljer... UC, som Jac nevner, er mye bedre :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Om du allerede har produktet og ønsker å prøve det, tror jeg det kan ta swirls med riktig pad og maskinen din.. Tar kanskje ikke alt, og ikke rds, men om du tar tiden til bruk får du sikkert bort en del.(swirls)

Er jo bare å kjøre på for å se resultat, du får jo ikke ødelagt noe om det ikke er en slager:)

P.S har ikke brukt produktet selv, men siden den heter swirl-x burde den klare jo klare å rydde opp litt:)?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei igjenn! Takk for tips og velkomst!

Har kjørt en hel bil med UC og den sistnevnte maskinen (Krauss 500w DA). Bilen ble vesentlig blankere og fikk mye mer "karakter" i lakken, men swirlsene var der. Jeg kjørte med middels "grov" pad med flere passes og varierte presset.

Veldig godt mulig dette kommer seg da jeg får prøvd maskinpolering flere ganger, siden det er 3 gangen jeg bruker maskin.

Ville bare høre her om det var vert og prøve istaden for å kjøre på å kjøpe alt som igrunnen ikke funker.

Takk for svar! :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

UC er grovere enn Swirl-X...

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

De nevnte produktene er vel ikke beregnet på de groveste jobbene. Dog kan man vel variere cut, med grovhet på pad..

Om du skal ha noe som tar "det meste" må du kanskje over på en grov polish alla scholls3gold/meguiars105/grønn 3m og ev roterende maskin. Du får jo tatt ganske bra med maskinen din også, men mangler kraft til de groveste jobbene..

Lakk varierer jo i hardhet, så litt avhengig av det og:)

Jeg synes scholl er meget god å bruke, og på nyere ceramisk lakk er den overlegen...

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive