Lfc4ever

CG Vrp dressing

Hvordan kan det ha seg att vrp'en renner av, når listene blir våte?

Ja, alt er rent og tørt ved påføring, og buffet av igjen etter litt.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er du helt sikker på at det er gummilister, og ikke lignende?:)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Samme problem som jeg har? (Min link)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er du helt sikker på at det er gummilister, og ikke lignende? :)

Problemet er jo på alt av hard plast, gummi lister og inni bilen fungere det jo bra.. ;)

Har testet med SW Pneu, syntes ikkje det er bra heller, best til nå er CG Bare bones, men den sitter heller ikkje så lenge.

Kansje jeg burde prøve Carpro Pearl?

Tommy

Endret av Lfc4ever
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har prøvd Black wow med middels resultat..ser flott ut når det er nylagt men varer dårlig...leter fremdeles etter noe annet, tenkte å prøve CG vrp men tviler vel litt nå...forslag?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har prøvd Black wow med middels resultat..ser flott ut når det er nylagt men varer dårlig...leter fremdeles etter noe annet, tenkte å prøve CG vrp men tviler vel litt nå...forslag?

Owatrol Polytrol.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har owatrol men den vil jeg ikke bruke overalt...fantastisk stoff til sitt bruk..

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Polytrol brukes på plast, akkurat som Black Wow, så bruksområdet skal være noenlunde det samme...

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg syns i grunn det bare er Polytrol som fungerer skikkelig bra på hard plast.

VRP Dressing er super på gummilister og slanger og dekksider, men kort holdbarhet på hard plast.

Det samme syns jeg forøvrig om Black Wow også og har opplevd å få rennemerker av Black wow etter regnskyll.

Carpro PERL er smått genial syns jeg, men jeg har ikke testet den på utvendig hardplast enda.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Knutis: enig med deg, passer bra på plast. Spesielt gammel slitt plast...på nyere biler med lettere matthet derimot syns jeg ikke det ser like bra ut..leter etter et stoff som passer på nyere biler..Oppfatter polytrol mere som en slags lakk som legger seg oppå plasten når den ikke er porøs..

Hvem selger Carpro pearl?

Endret av ronnys
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det ikke parts & retards som har carpro i Norge (?).

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

P&R har Carpro ja.

Jeg syns ikke Polytrol legger seg som et lakklag, den er jo oljete og det merkes godt at den trekker inn. Blir fort skjolder om man påfører for lite.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Alternativt kan man prøve en nanocoating som GTechniq C4 eller Wolf's Chemicals Trim Coat.

Endret av Christer
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

P&R har Carpro ja.

Jeg syns ikke Polytrol legger seg som et lakklag, den er jo oljete og det merkes godt at den trekker inn. Blir fort skjolder om man påfører for lite.

Er ganske ny i detailingverden men med min lille erfaring føler jeg at polytrol er best på de mest slitte plastene..er etter noe som er lett å påføre som black wow som jeg allerede har men kanskje varer litt lengre...

Alternativt kan man prøve en nanocoating som GTechniq C4 eller Wolf's Chemicals Trim Coat.

Ja kanskje GTechniq C4 hadde vært noe, det er vel bare å prøve det! :-)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg må bare si meg enig i at perl er finfin.. Har brukt den en del i det siste, både innv/utv og den gir meget fint utseende, men holdbarhet på dekk og utvendig plast er vel som de fleste andre, holder noen vask:)

Den kan jo blandes opptill 1:4 etter ønsket glans.

Kan kanskje bli dårligere holdbarhet om man blander ut mye, jeg har 1:4,men burde kanskje ikke blandet ut til utvendig bruk..?

Vannbasert er den jo og:)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Registrer ny konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive