Lovegame

Lovegame's biler

Har da tre biler tilgjengelig for mitt bruk. Caddyen er pappa sin, så er i hans eie mesteparten av tiden.

Mine biler er en Chrysler Stratus og en Audi A4q. OBS! Bilene er ikke vasket på bildene :(

Chrysler Stratus 2.0 LE 96'

136hk bensiner. Kjørt 240,000, motor 140-150,000. Fantastisk kjørecomfort, dog har jeg vært veldig plaget med denne bilen.

Det meste som kan byttes er byttet. Betalte selv 26 tusen for denne, og er brukt noe mellomm 40 og 50 tusen de to årene jeg har hatt den. Funker perfekt den dag i dag, men vanskelig å selge slike biler..

Den er ihvertfall nydelig (for det meste) i lakken.

post-5095-0-62380400-1345718130_thumb.jp

Audi A4 1.9 TDI Quattro 97'

110hk med det lille ekstra? Bilen hater tydeligvis diesel, for den bruker det nesten ikke. Eller så er den veldig glad i diesel, og vil holde på det så lenge som mulig. Uansett, jeg er godt fornøyd, og banken det samme. Har hatt bilen i bare noen uker, men funker bra til nå. Byttet servopumpe og vannpumpe, ikke de dyreste delene heldigvis. Kjempegod å kjøre, og knall med 4wd. Dumme

med denne, er KM-standen. 400,000 km, men går fremdeles som en klokke. :)

post-5095-0-43005200-1345718313_thumb.jp

Volkswagen Caddy. Fra 90-tallet en gang, 1.6(?) SDI. Kjørt 150,000 km. Helt grei bil, pappa bruker den som arbeidsbil, jeg bruker den når mine biler ikke funker. :P Ikke den beste bilen jeg har kjørt, men den starter og går uansett vær. Og får plass til det meste baki. :)

post-5095-0-77189800-1345718631_thumb.jp

Ikke den beste "Showcase'n" dette her, men er en start ihvertfall. Hva tycks? :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe, stratus er å be om bråk har jeg tenkt siden de har kostet få titusen siden de var nesten ny :) Bra du har en Audi som fungerer da!

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Begge fungerer kjempebra nå, men har ingen interesse av å ha to biler, er bare vanskelig å selge Chrysler i Nord-Norge, hehe :P

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Registrer ny konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive