bjorke

Hvilken Sealant?

1.Meguiar's#21?

2.Klasse Sealant?

3.Chemical Guys JetSeal?

Har fått meg med at Meguiar's#21 skal være råblank, Klasse utrolig holdbar og Jetseal kjapp og bra. Men hvilken sverger dere til? (vet forresten at det finnes flere enn disse)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

#21 kommer i ny utgave nå straks og er en killer sier de som har testet den

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Selv liker jeg både Meguiar's 21 og Jetseal.

Men har blitt mest forelsket i jetseal i det siste, både pga resultat og at du kan legge på nytt lag etter 20 min.

Begge er gode, samme holdbarhet.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har jetseal her hjemme som jeg desverre ikke har testet enda, men den får utelukkende bra kred på nettet, Meguiar's 21 er heller ikke å forakte, samme gjelder Duragloss 111, den har jeg på renaulten og den bilen har jeg ikke vasket (kun spylt) siden oktober tror jeg, og den er like blank enda samt at møkka ikke setter seg fast på den så lett....

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Klasse High Gloss Sealant Glaze har jeg brukt i vinter. Den er hard som skjold! Funker veldig bra også på felger. Dog noe tungvint og arbeide med.

Skulle jeg ha valgt tror jeg Chemical Guys JetSeal eller #21 vil være de beste alternativene. Da de skal være mere brukervennlige og like bra holdbarhet?

Endret av Chrisjs
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingenting å si på Jetseal, i hvert fall. Er ikke lenge siden jeg la den på (to uker), men den er i hvert fall brukervennlig, og man trenger ikke god tid for å legge et lag eller to :D

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive