Slippern

Erfaringer med CG Fabric Guard

Prøvde denne tekstilforseglingen her om dagen og kan ikke si at jeg er direkte imponert.

Synes skiten er like vanskelig og fjærne..

Sprayet det over dørkmattene og lot det tørke i 20minutter før jeg påførte lag to...

Noen andre som har prøvd denne?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke at jeg har noe veldig god erfaring med CG Fabric Guard, men man skal vel rense seter osv før man legger på denne forseglingen?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

var en tråd om dette her for en stund siden, hvor de fleste ikke var noe begeistret over dette produktet. jeg synes hellrr ikke var noe futt med dette heller

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvilke produkter er det som er anbefalt for forsegling da? har aldri testet, men kunne vært morsomt :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mener å ha sett i tidligere tråder at denne må legges i flere lag, gjerne 3-4 for å få skikkelig effekt av den.

Har denne selv også men ikke fått testet den enda.

Rett meg om jeg tar feil :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvilke produkter er det som er anbefalt for forsegling da? har aldri testet, men kunne vært morsomt :)

Nanolotus, Nanolex og GTechniq leverer gode forseglinger :)

Edit: Jeg ble også skuffet over CG FG..

Endret av shiznit
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som vet om en fabric guard som ikke inneholder nanopartikler/nanoteknologi? Er fortsatt skeptisk til nano på overflater som slites mye på, særlig med barn i bilen..

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Prøv den fra 303, husker ikke navnet på den. Selges hos shinearama og elitecarcare.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mener å ha sett i tidligere tråder at denne må legges i flere lag, gjerne 3-4 for å få skikkelig effekt av den.

Har denne selv også men ikke fått testet den enda.

Rett meg om jeg tar feil :)

Må nok ha noen lag ja.

Jeg hadde selv 3 lag på mine matter og seter, men synes ikke det hjalp så veldig mye.

Skitten setter seg ganske fort uansett, og på setene mine som er i jacquard stoff synes jeg at stoffet ble veldig hardt å mistet litt fleks, Noe som jeg vil tro over tid vil føre til større slitasje?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg forseglet cabriolettaket på min mors bil med CG Fabric Guard i fjor, og det har holdt gjennom hele vinteren og hele året så langt.

Taket fikk to lag med guffe i august eller så i fjor, og en runde til med to lag i november eller så, og det har vært pottetett.

Jeg ble skuffet over at det ikke finnes særlige beading-egenskaper eller at stoffet blir skittavvisende, men hovedpoenget for min mor var at taket ikke lakk.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Teppene var helt nye og ubrukt når jeg satt dem inn...

Hadde to gode lag. Og hvordan den flasken skal holde til 2-3 intriør fatter jeg ikke.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Registrer ny konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive