Gå til innhold
Bangdalen

Bilstereointeresserte detailere?

Recommended Posts

Bangdalen    5
Bangdalen

Halloen alle!

Finnes det noen bilstereointeresserte detailere her inne? Vil tro at det er fler enn bare meg ;)

Litt om meg og mitt:

Jeg heter Tony Bardalen. Er dommer i noe som heter EMMA.

European Mobile Media Association består av lokalavdelinger over hele Europa, og har som hovedoppgave å arrangere bilstereokonkurranser og -treff i sine respektive land. Vårt felles mål er å øke interessen for bilstereo, samt at alle skal kunne delta under like forhold, og det benyttes felles regler og test-CD i alle konkurranser. I Norge arrangeres det konkurranser over hele landet i løpet av sesongen, se vår terminliste for konkurranser nær deg!

Min bilstereointeresse har vært tilstede lenge før jeg fikk lappen, men skøt virkelig fart da jeg kjøpte min egen bil og fikk tulle så mye jeg gadd med lyd i denne. Lærer stadig noe nytt, samt jeg får sjansen til å møte mange likesinnede på kokurranser og treff rundt om i vårt langstrakte land :) Ble med på dommerkurs i EMMA og dermed var standarden satt!

Så, what's your story? ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Stig J    597
Stig J

Tja. Er eller var veldig stereointeressert til jeg kjøpte Z4en og interessen ble banekjøring og gnikking.

Putlet med bilstereo siden jeg var ca. 16 år og i tillegg jobbet jeg hos Bilradiospesialisten Sandnes i 6 år som montør/selger.

Men nå har jeg faktisk denne uken bestilt meg litt anlegg som skal inn i stasjonsvogna. Må ha litt bedre lyd enn det sure Bussinessanlegget...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Simen    1 317
Simen

Samme som Stig, var interessert helt til jeg bytta bil cirka. Vel, du vet hvem jeg er Tony - gav meg på topp jeg. :P Når det er sagt så har jeg faktisk kobla opp anlegget skikkelig i Galant'en min nå (poster noen bilder av det i Showcase-tråden min snart tenker jeg). Fått igang Polk-høyttalerne på Mosconi 4.100 med aktiv deling på Pioneer p88rs i det minste. Annet en det er bilens hold og utseende viktigere for meg nå, så alt skal se dønn originalt ut - selv i kabelgatene!!

Du får si ifra om det blir noe av "stock"-klassen som du snakka om, så dukker jeg kaaanskje opp på en konkurranse en gang. ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Tommy    5 827
Tommy

Jeg drev å konkurerte aktivt fra 1997-2000 innen bilstereo, og da for det meste i det som da het NASCA (norwegian auto sound challenge assosiation) Kan vel skilte med 2 1. plasser i NM, og en 2. plass i EM som beste resultat.

Størsteparten av pokalene på dette bildet, er fra min bilstereotid.

tn_DSC_5596%20(1280x859).jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
NeDD    1 218
NeDD

Hadde et seriøst bygg i Mondeoen som jeg deltok i Experienced limited, men så ble det stopp.

Solgte anlegget før det ble "gammelt", og det ble husbygging og bagasjen trengdes til transport av diverse. :)

Nå går heller kronene til ny voks eller mer produkter, enn høytalere og sparkel ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
shammer    1
shammer

Tja... hva skal man si, har hatt interessen siden jeg fikk lappen og har bygg i en del biler både mine egne og for kompiser. Hatt planer om å få bil med på EMMA konk sikkert de 3-4 siste åra, bygging har tatt sin tid på grunn av stadig ombygging og utskiftinger siden jeg liksom ikke ble helt fornøyd, bilen var nesten klar på høsten i fjord men overlevde ikke PKK R.I.P, Med litt hard kjør i ukene fremmover kan det kansje hende den blir klar til gatebil 7-9 sept. Tror både Tony og Simen vet hvem jeg er. Vil vel tro de er flere både kjent og ukjente med bilstereointeresse her...

-Steffen-

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
troeen    2
troeen

har 2 plass fra første NM NASCA (norwegian auto sound challenge assosiation) i 91-93 husker ikke helt nå da ikke finner diplomet :/

var også meg i EMMA fra 02 til med NM finalen amatør klassen i 05 i Oslo

gikk lei pga alt for stor forkjeld på dømming av lyd av to konkuransjer etter vær andre....

5 BMW jeg har nå, blir det satt ett par 10" og bytta Høytallere i dører på etter vært

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Registrer ny konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Informasjon

© Detailers Club Norway AS 2007-2017

Sosialt

Om oss

Her tar vi for oss det meste innen bilpleie. Alt fra vask til polering på hvordan du skal få din bil til å bli så blank som mulig