Gå til innhold
Borgvar

GTechniq Smart fabric lukter?

Recommended Posts

Borgvar    2
Borgvar

En liten heads up for andre som vurderer å impregnere tekstiler i bilen.

GTechniq I1 Smart Fabric Ble påført alle seter i bilen og dette produktet lukter noe så infernalsk jævlig at jeg må spraye hele bilen med luktfjerner for å orke å kjøre med den. Har sprayet med luktfjerner hver dag i snart 14 dager men blir ikke kvitt lukta. Så et lite tips må være at dette produktet nok ikke egner seg til innvendig bruk.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
JimL    53
JimL

Hm, det høres litt rart ut. Ikke fått testet denne selv men den er på lista over ting jeg gleder meg til. Etter hva jeg har lest skal lukta gi seg etter få dager.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Borgvar    2
Borgvar

Ja, jeg trodde også at det skulle gi seg så bilen har stått med vinduene nede om natta men det hjelper null.

Det er en sykt kvalmende eim etter dette produktet og jeg lurer nå på om eneste løsning er å rense alle setene profesjonellt for å orke å bruke bilen. Brukes definitivt på eget ansvar, dere har blitt advart.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Bernhard    2 323
Bernhard

jeg lurer nå på om eneste løsning er å rense alle setene profesjonellt for å orke å bruke bilen.

Og dette vil si?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Kristian    26
Kristian

En liten heads up for andre som vurderer å impregnere tekstiler i bilen.

GTechniq I1 Smart Fabric Ble påført alle seter i bilen og dette produktet lukter noe så infernalsk jævlig at jeg må spraye hele bilen med luktfjerner for å orke å kjøre med den. Har sprayet med luktfjerner hver dag i snart 14 dager men blir ikke kvitt lukta. Så et lite tips må være at dette produktet nok ikke egner seg til innvendig bruk.

Jeg impregnerte tepper og matter i min bil for 1 år siden med Smart Fabric og merket ingen plagsom odør den gang. Forandring på produkt? Produkt reagert med andre stoffer i setene?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
bsa    289
bsa

Sikker på at du ikke har tatt iron-x flaska istedefor borgvar ;)

Har heller ikke hatt noe stress med dette. Lukter litt neglelakkfjerner i det man sprayer det på men det er borte på null niks. Og jeg har brukt den på matter og på teppe i bilen. Men flaska mi er ikke ny.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
19quiz76    32
19quiz76

Moderator: Kanskje flytte denne tråden til "Produkter"? I mellomtiden vil jeg spørre om dere vet om produktet er nano-basert? Virker fristende å prøve, men er fortsatt skeptisk mht at nanopartikler slites av ved bruk og kommer i luftveiene. Særlig med tanke på barn i bilen. Noen som vet, eller kan vise til undersøkelser som avkrefter mine mistanker?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
JensChristian    187
JensChristian

Moderator: Kanskje flytte denne tråden til "Produkter"? I mellomtiden vil jeg spørre om dere vet om produktet er nano-basert? Virker fristende å prøve, men er fortsatt skeptisk mht at nanopartikler slites av ved bruk og kommer i luftveiene. Særlig med tanke på barn i bilen. Noen som vet, eller kan vise til undersøkelser som avkrefter mine mistanker?

Tror ikke det er noe vits å flytte tilbakemeldingstråden til Bilnerden til produkter, men det er jo blitt litt OT kan man trygt si :P

Jeg skal definitivt prøve Smart Fabric neste gang jeg sender en bestilling til Kristian

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Knutis    756
Knutis

Moderator: Kanskje flytte denne tråden til "Produkter"?

Som sagt så gjort. Men vil du ha fortgang i sakene må du rapportere ett eller annet innlegg, ikke bare skrive "moderator".

Det er ingen automatikk i at forumet fanger opp ordet "moderator" dessverre. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Borgvar    2
Borgvar

Jeg veit ikke om det kan være noe i setene på min bil som reagerer med dette produktet. Jeg har ny bil så jeg kan ikke helt skjønne hva det skulle være.

Det lukter mindre av bilen idag. Om det er pga av at det har gått 3 uker eller fordi jeg har brukt en halv flaske luktfjerner er dog usikkert.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Ejay    3
Ejay

Det lukter litt av denne når man påfører, men lukten ga seg ganske fort de gangene jeg har brukt denne... Kanskje snakk om en dag eller to...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
MadsH    44
MadsH

Jeg har også brukt denne.. Lukter neglelakk fjerner når den påføres, men forsvant etter 1døgn (når det var tørt)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Stig-Arne Haukebøe    11
Stig-Arne Haukebøe

Bare god erfaring med dette produktet. Lukter litt intenst en liten stund, men så er all lukt borte.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Borgvar    2
Borgvar

Da må det være noe feil med den flaska jeg fikk. 3 uker har gått og jeg har brukt luktfjerner 2 ganger om dagen og nå begynner det å stinke noe mindre.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Registrer ny konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Informasjon

© Detailers Club Norway AS 2007-2017

Sosialt

Om oss

Her tar vi for oss det meste innen bilpleie. Alt fra vask til polering på hvordan du skal få din bil til å bli så blank som mulig