Audi S8

Impregnering av Cabriolet Audi TT

Ja da har eg fått i oppgåve å polere denne bilen her som min første polerings jobb(dette blir i Desember) han sa eg trengte å få øve meg litt før eg skulle polere min egen sa han hehe, Har kjøpt meg ein Kestrel Das 6 pro som eg skal bruke til å polere med. Og en poleringspakke med Menzerna og uber 140 mm, voksen eg har kjøpt inn er Swissvax Concorse så satsar på den er bra. Har også kjøpt inn Swissvax lotos protectan kit-imppreneringssett, der er her eg er litt usikker på kva lønner seg å gjøre, polere bilen først eller ta impregneringa av kalesja først? Eg kan se for meg at eg fort kan få litt ekstra jobb om eg gjør noe feil her..

DSC_0147-1.jpg

Mvh

Andrè

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det som (jeg synes) er alfa omega, er å dekke til cab med noe plastikk. Helst sånn "lakkeringsduk" eller noe lignende. Om du ser litt på Dw og jobber som er gjort på lignende type bil, kan du kanskje få noen ideer til hvordan du vil løse det..

Kjedelig å få polishrester eller noe annet driit på kalesjen:()

Fin bil dette, håper ikke denne sortlakken er så gæren..:)

Om jeg ikke hadde tatt kalesjen først, ville jeg uansett gått over etter polering for å være 100% sikker.

Endret av cocos
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er lettest å ta taket først, så slipper du å få microriper på lakken etter at den er korrigert, når du skal maskere for å behandle taket

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker for alle svara :) eg har fått ei heil uke med denne bilen, så eg skal ta meg god tid :) både gleder meg og gruer meg litt sidene eg har liten erfaring, men har lest en del her på forumet mye godt arbeid ser eg på S&S :)

Mvh

Andrè

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive